Кол-центр обслуговує споживачів цілодобово та без вихідних.
У Кол-центрі АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» змінився номер телефону.
Про це повідомили у Фейсбуці на сторінці АТ "Полтаваобленерго"
"Шановні споживачі! Звертаємо вашу увагу, що змінився багатоканальний номер телефону Кол-центру АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». 0800-205-035 – саме за цим номером ви можете зателефонувати до спеціалістів для отримання важливої інформації (безкоштовно на території України).
Нагадуємо, що також можна здійснити дзвінок і на інші номери телефонів:
- 097-202-02-07 (багатоканальний);
- 050-305-99-10 (багатоканальний);
- 093-170-25-33 (багатоканальний);
- (0532) 510-910 (багатоканальний).
Дзвінки здійснюються за тарифами мобільних операторів.
Надіслати повідомлення можна на єдину електронну скриньку [email protected]
Увага! Під час повітряної тривоги обслуговування абонентів здійснюється виключно з використанням IVR-меню в автоматичному режимі.
Кол-центр надає інформаційно-консультаційні послуги щодо:
• порядку приєднання до електромереж;
• роботи засобів обліку;
• планових та аварійних перерв в електропостачанні споживачів;
• порядку укладання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії;
• тарифів на послуги з розподілу електричної енергії;
• звернень, скарг та претензій щодо надання послуг з розподілу електричної енергії;
• іншої довідкової інформації.
Кол-центр приймає:
• звернення щодо перерв в електропостачанні, аварійних ситуацій;
• звернення щодо технічного стану електромереж;
• звернення щодо незадовільної якості електричної енергії;
• звернення щодо роботи засобів обліку;
• інформацію про крадіжки електроенергії;
• інформацію про неправомірні дії працівників компанії.
Кол-центр АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» обслуговує споживачів цілодобово та без вихідних.
За матеріалами джерела