
Важливо ще й те, що одним із джерел постачання ресурсів і будматеріалів при будівництві нового мосту із максимальним залученням місцевих компаній виступатиме саме Полтавщина.
16 березня губернатор Полтавщини Валерій Головко підписав меморандум про співпрацю з інвесторами – China Road and Bridge Corporation. Про це керівник області повідомив у Фейсбуку.
«Це перша урочиста подія з нагоди перебування в Україні заступника Генерального директора корпорації Луо Янь. Приємно, що нас підтримуює КНР і наш Уряд.
Питання будівництва на Полтавщині мосту через Дніпро актуальне чи не кілька останніх десятиліть. Адже Крюківський міст у Кременчуці в аварійному стані і непридатний для експлуатації»,-пише Валерій Головко
Він вважає, що новий міст - стратегічно важливий проект для центральної України.
«Як продовження міжнародної траси М-22 Полтава - Олександрія майбутній міст з'єднуватиме східну і центральну частину України на ділянці обходу Кременчука. Місце його розташування неодноразово обговорювалося з урахуванням екологічної безпеки.
Вдячний інвесторам і будівельникам, які врахували проблеми існуючого мосту, що з'єднує два мікрорайони Кременчука. Він увійде як складова в реконструкцію під час будівництва. Важливо ще й те, що одним із джерел постачання ресурсів і будматеріалів із максимальним залученням місцевих компаній виступатиме саме Полтавщина.
Впевнений, це лише перший крок на шляху нашої співпраці»,-пише Валерій Головко.
Прес-служба облдержадміністрації повідомила, що тривалий час точилися числені дискусії щодо можливого місця його розташування. Неодноразово обговорювалося питання екологічної безпеки. Досліджуючи це питання, майбутній інвестор проаналізував трафік руху по мосту. З’ясувалося, що 80% транспорту — транзитний, який перевантажував і забруднював місто. Тож рішення будувати міст за межами Кременчука — обґрунтоване.
Валерій Головко подякував інвесторам і будівельникам, які врахували проблеми існуючого мосту, адже він з’єднує два райони Кременчука: «Його реконструкція увійде як складова до проекту будівництва нового мосту».
Одним із джерел постачання будматеріалів та інших ресурсів буде саме Полтавщина з максимальним залученням підрядників з числа місцевих компаній. Вигоду інвестор бачить не лише з точки зору логістики, а й через високу якість матеріалів.
Валерій Головко обіцяє сприяти залученню до реалізації проекту промислові підприємства, що спеціалізуються на випуску продукції для дорожньої галузі — Кременчуцький завод дорожніх машин, КрАЗ тощо.
«Ми багато часу присвятили цьому проекту, першому в Україні. Тому це не тільки велика честь, а й велика відповідальність, — говорить пан Луо Янь. — З боку нашої організації обіцяємо найвищу якість виконання робіт. Як міжнародний підрядник, який працює в багатьох країнах світу, вкладемо свій професіоналізм, найкращі здобутки й технології. Щоб можна було демонструвати проект не лише в Україні, а й гостям з інших країн».
Нагадаємо,обговорення майбутньої співпраці розпочалося торік.
Гість розповів, що за минулі десять місяців часу не марнували, активно працюючи над проектом. Виказав сподівання спільними зусиллями побудувати не лише міст чере Дніпро, а й реалізувати інші інфраструктурні проекти на Полтавщині.
Зазначимо, влітку минулого року на зустрічі голови Полтавської ОДА, керівництва Служби автодоріг області, заступника міністра інфраструктури України та представників підрядної компанії з Китаю повідомлялося, що міст біля Кременчука почнуть будувати навесні 2018 року.
Олег Булашев
Фото прес-служби Полтавської ОДА