Кременчугская газета
Суббота, 21 Июля 2018 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Кременчуку метеорів чекати на Дніпрі поки не слід

 

9 июля 2018 09:00

Роз’яснення кременчуцьким читачам генерального директора компанії «НІБУЛОН», Героя України Олексія Вадатурського.

 

4 липня на порталі ЛІГА.net відбулась інтернет-конференція генерального директора компанії «НІБУЛОН», Героя України Олексія Вадатурського. На адресу порталу та офіційну сторінку компанії у Фейсбук надійшло безліч питань, що стосувалися різних галузей діяльності компанії «НІБУЛОН», майбутнього нашої країни, поглядів Олексія Вадатурського на ті чи інші нагальні проблеми.

Усього протягом прес-конференції, яка тривала більше двох годин, вдалося відповісти на близько 40 абсолютно різних за форматом, темою та настроєм авторів питань. Але звичайно ж, що це не всі питання, що ми отримали. Тому, повернувшись із Києва, Олексій Вадатурський одразу ж вирішив підготувати відповіді для тих, чиї питання, на превеликий жаль, не прозвучали в ефірі. Серед них і запитання Кременчуцької газети про відновлення руху метеорів по Дніпру від нашого міста.

У відповіді пан Вадатурський трохи ширше пояснив суть питання.

«А суть полягає в тому, що водні пасажирські перевезення в Україні – збиткові. А збитковими вони будуть, а отже й не буде їхнього розвитку до тих пір,  поки  не буде вирішено низку питань. Зокрема йдеться про скасування або компенсацію акцизного податку на пальне для суден, скасування платежів за проходження шлюзів та розведення мостів, а також рентної плати за користування водними ресурсами. Такі зміни можна зробити і без прийняття закону. Водночас дуже важливим є і питання бункерування (заправка) суден поза 12-мильною зоною. Це абсолютна контрабандна схема, якою користуються офшорні компанії.

Якщо ж вирішити ці питання, річкові перевезення як вантажні, так і пасажирські, стануть конкурентноспроможними порівняно з іншими видами транспорту і зможуть розвиватися. А значить запрацюють українські суднобудівні заводи, що сприятиме і розвитку інших супутніх галузей економіки.

Поки що річкові первезення збиткові. Наша компанія за минулий рік на кількох річкових пасажирських маршрутах отримала більше 3 млн грн. збитків.

Тому ми спеціально глибоко вивчили кращий досвід США, Європи і Білорусі й внесли конкретні пропозиції щодо шляхів розвитку річкового транспорту, з надією, що нас почує і профільне міністерство, і транспортний комітет ВРУ. Нас підтримали профільні члени суднобудівної асоціації «Укрсудпром», українські аграрії Асоціації фермерів та землевласників України, міські голови і голови облдержадміністрацій, населених пукнтів, що розташовані вздовж Дніпра та Південного Бугу та ін.

Але комітет транспорту ВР і МІУ нас не чують. Проти нас іде війна.

Щоб достукататися до МІУ та надати можливість профільному міністру нарешті зрозуміти реальну ситацію, я, як і оголосив під час інтернет-конференції, готовий подарувати міністру «ракету» на місяць, щоб він вивчив це питання і зробив перевезення «ракетою» беззбитковим, наприклад, на ділянці між Миколаєвом і Вознесенськом (на цій ділянці немає шлюзів, мостів, так би мовити, спрощений варіант). Але тільки за умови дотримання всіх чинних законів і правил»,-повідомив пан Вадатурський.

Тож, виходить відновлення руху пасажирських суден у Кременчуці поки очікувати не слід.  

Нагадаємо, «ракета» в Кременчуці: «Нібулон» тестує маршрут по всьому Дніпру 

Олег Булашев 

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться