Кременчуцька газета
Неділя, 20 Квітня 2025
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube threads telegram

Ми в Telegram

Ви є тут

КВБЗ показав новий плацкартний вагон для "Укрзалізниці"

25 березня 2025 08:45
КВБЗ показав новий плацкартний вагон для "Укрзалізниці"

Використано кузов старої моделі, а що стосується ходових частин, гальмівного обладнання, систем життєзабезпечення, безпеки, внутрішнього інтер’єру - це нові розробки.

ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" провів весняні випробування чергових готових пасажирських вагонів, створених для "Укрзалізниці". Випробування традиційно проходили на маршруті Кременчук-Полтава.

Про це повідомляє КВБЗ.

"Іспит складали два купейні вагони типу СВ і один підвищеної місткості - плацкартний. До нього цього разу була прикута підвищена увага усіх учасників випробувань і керівників ПАТ "КВБЗ", - йдеться в повідомленні.

На підприємстві зазначили, що КВБЗ має досвід складання і поставки плацкартних вагонів у минулі роки для замовників із Казахстану, Таджикистану тощо. Проте для "Укрзалізниці" плацкартні вагони не поставлялись.

"Цей вагон зразка 2025 року принципово новий. Залишено лише кузов моделі 61-779. Що стосується ходових частин, гальмівного обладнання, систем життєзабезпечення, безпеки, внутрішнього інтер’єру - це нові розробки. Разом зі спеціалістами УЗ проведено велику роботу. Було виготовлено кілька макетів плацкартного боксу, проведено опитування серед пасажирів", - зазначили на заводі.

Нові плацкартні вагони мають принципово новий інтер’єр у світлих кольорах, як і хотіли пасажири. Максимально застосовано матеріали із нержавіючої сталі, покращена оббивка полиць.

Враховано побажання пасажирів щодо приватності - з’явилися повздовжні перегородки, які відділяють бокси від проходу. Для зручної подорожі пасажирів на верхніх полицях зменшено розмір багажної полиці, щоб людина могла сісти, скористатися столиком, який тут є і може слугувати для роботи з гаджетами, розміщення їжі та напоїв.

Для пасажирів на нижніх полицях влаштовано затишний м’який куточок біля вікна, у спинці дивана є зручна газетниця, під полицею - місткий рундук.

"Ергономіка вагона - зручні драбинки для пасажирів на верхніх полицях, зігнуті поручні, перегородки, вбудовані ручки - усе це покликано зробити подорож для людей якомога зручнішою", - додали на КВБЗ.

Усі пасажири плацкартного вагона матимуть індивідуальні світильники з регуляторами яскравості та можливістю змінювати кут їх нахилу, м’який спектр освітлення, а також розетки з USB портами. 

Чимало уваги конструктори приділили загальному освітленню салону. Адже у плацкартному вагоні немає коридора, а є наскрізний прохід. Він обладнаний суцільною світловою енергозберігаючою лінією. 

У плацкартному вагоні 58 пасажирських місць. Це дев’ять боксів по шість місць, а десятий бокс - чотиримісний. Бокових полиць у ньому немає, бо вагони мають віялові двері, що відкриваються в обидва боки. Залишок місця використано для облаштування шафи з полицями для зберігання чистої білизни чи ще якихось необхідних речей. У традиційних купейних вагонах такого немає.

"Ми подбали про покращене купе для відпочинку провідників. А ще є зміни, які пасажири не бачать, але обов’язково відчують. Зокрема нововведення в системі кондиціонування і вентиляції.  На вагоні виконано два канали: по одному із них нагнітається свіже повітря, інший - відповідає за рециркуляцію, тобто забирання повітря на обробку", - повідомили на підприємстві.

Звісно, вагони обладнані сповивальними столиками, на вікнах є два види ролетних затіняючих штор, написи дублюються шрифтом Брайля.

"Важливо, що на плацкартному вагоні ще зріс відсоток локалізації, бо все більше вітчизняних підприємств (понад 150) освоюють і постачають нам матеріали і комплектуючі, вузли та деталі", - підкреслили в КВБЗ.

На плацкартний вагон, окрім пробігових, очікують також періодичні випробування. Їх проводитимуть спеціалісти ВТК за участі випробувального центру КВБЗ. 

Поточного місяця на КВБЗ планують закінчити здавання вагонів типу СВ. А у квітні - вже перша партія нових вагонів підвищеної місткості (плацкартних) має приєднатися до своїх побратимів на залізниці.

КВБЗ отримало 90,7 млн грн прибутку за 2024 рік: куди спрямують дохід підприємства і чи виплачуватимуть дивіденди

 

Олег Булашев

 


"Кременчуцька газета" в соціальних мережах!
Будьте нашими підписниками... і одними з перших дізнавайтесь, що відбувається в Кременчуці та на Полтавщині, а також про резонансні події в Україні.
Не втрачайте шанс читати «гарячі» і цікаві новини першими!
Підписуйтесь на нас:  
Facebook: https://www.facebook.com/Kremenchukgazeta
Instagram: https://www.instagram.com/kg.ua/
Telegram: https://t.me/kgua_news
Threads: https://www.threads.net/@kg.ua
YouTube: http://surl.li/ijtlvs
TikTok: https://www.tiktok.com/@krem.gazeta


Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live threads
Якщо Ви знайшли помилку в тексті, виділіть слово, натисніть CTRL + Enter і відправте повідомлення в редакцію

Інші новини

Афиша Кременчуга
Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.

Ми в Telegram

Підписатися