Кременчуцька газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
П'ятниця, 7 Мая 2021
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube

Вы здесь

Нові керманичі області визначають місце для будівництва нового мосту через Дніпро: в обхід або через Кременчук

 

10 січня 2020 18:55

«Вирішили зустрітися ще через 2 тижні, а поки облдержадміністрація з’ясовуватиме питання алгоритму будівництва, вартості нового ТЕО та інші невідкладні питання».

 

У Полтавській облдержадміністрації сьогодні відбулася нарада з питань будівництва автомобільної дороги М-22 Полтава − Олександрія на ділянці обходу Кременчука з мостовим переходом через річку Дніпро.

Для участі у нараді до Полтави прибув мер Кременчука Віталій Малецький з великою групою підтримки: віце-мером Ольгою Усановою, депутатми облради та комунальними журналістами.

Як заявив віце-губернатор Дмитро Лунін, під час наради потрібно було вирішити головне питання -  визначити місце побудови мосту.

На початку головний архітектор області Ірина Особік ознайомила присутніх зі схемою доріг Полтавщини, де передбачено будівництво дороги Харків – Одеса, яка проходить на півдні області.

«Цей майбутній транспортний коридор проходить через Кобеляцький район і має вихід на річку Дніпро поблизу селища Келеберда, де й можна побудувати міст. Але нині невідомо, чи будуть цю дорогу будувати. Та зрозуміло, що додатковий мостовий перехід через Дніпро потрібен. І додаткові шляхи, які будуть або виводити, або дублювати шляхи в Кременчуцькому районі поруч із Горішніми Плавнями, також потрібні», – зазначила заступник директора Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства ОДА Ірина Особік.

Депутати Полтавської обласної та Кременчуцької районної рад звернули увагу на Крюківський міст, який перебуває у вкрай аварійному стані. І схиляються до того, щоб новий міст через Дніпро був у Кременчуцькому районі.

Такої ж думки і міський голова Кременчука Віталій Малецький. Він показав проєкт будівництва мосту на околицях Кременчука, що може значно розвантажити транспортну систему міста, адже по ньому можна пустити весь транзитний транспорт із доріг М-22 та Н-08.

«Цей новий міст через Дніпро може пройти по східній частині міста, на околицях. Безпосередньо під міст земля передбачається, ніхто її не забудував, не роздав. Капітальних споруд на березі не має, нічого не заважає там звести міст», – сказав Віталій Малецький.

Перший заступник голови Полтавської ОДА Дмитро Лунін наголосив, що розвантаження транспортного потоку в Кременчуці є пріоритетним, бо насамперед треба вирішувати проблеми регіону.

«Нині нам потрібно внести зміни до схеми Полтавської області, щоб винести питання будівництва мосту через Дніпро на сесію Полтавської облради, – говорить Дмитро Лунін. – Тому даю доручення ще раз опрацювати всі можливі ділянки під забудову. І якщо потрібно, то внесемо у план одразу два мости: і під Кременчуком, і той, що на трасі Харків-Одеса. Ми не знаємо, буде ця дорога чи ні, а проблеми Кременчука нам все одно треба вирішувати».

Крім того, всі варіанти будівництва мосту через Дніпро мають обговорити екологи, адже на території Кременчуцького району є Регіональний ландшафтний парк «Кременчуцькі плавні», а з іншого боку – ландшафтний заповідник «Лісові озера».

Як розповіла Кременчуцькій газеті після наради депутат Полтавської облради Наталія Макаруша, Служба автодоріг, яка спланувала будівництво нового мосту не у Кременчуці посилається на рішення та звернення Кременчуцької міської ради ще 1994 року. Тоді депутати міськради просили владу країни розвантажити місто і зробити об’їзді дороги навколо Кременчука і збудувати новий міст не в центрі Кременчука.

Але теперішні депутати міськради та облради навпаки кажуть – міст слід будувати поруч з Крюківським мостом.

«Пропозиція будувати два мости – в Кременчуці та у Козельщинському районі ніхто не буде. Нам слід відстоювати думку про міст у Кременчуці…

Вирішили зустрітися ще через 2 тижні, а поки облдержадміністрація з’ясовуватиме питання алгоритму будівництва, вартості нового ТЕО та інші невідкладні питання»,-пояснила Н.Макаруша.

Депутат Полтавської облради Василь Хоменко також каже, що настоюватиме на питанні будівництва мосту у Кременчуці.

Нагадаємо, планували, що міст через Дніпро під Кременчуком допоможе будувати компанія, проектувала найдовший морський міст в світі.

Не в Кременчуці: керівництво Автодору знайшло «дешевий варіант» будівництва нового моста.

Полтавська облрада не дозволила будувати дорогу в обхід Кременчука, тож і питання будівництва нового мосту зависло

 

Олег Булашев

 

 

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Інші новини

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Ми в Telegram

Підписатися