Схоже заступниця міського голови Ольга Усанова, яка навряд чи може похвалитися успіхами в тих галузях, якими вона опікується, поступово втрачає зв’язок з реальністю. В той час, коли галузь освіти і медицини перебуває у відвертому занепаді, чиновниця з Кременчука імовірно витрачає тисячі доларів на просування власних соціальних мереж
Заступниця міського голови Кременчука Віталія Малецького - Ольга Усанова доволі активно веде соціальні мережі, майже щоденно публікуючи однотипні дописи про красу і мальовничі куточки Полтавщини.
Схоже, Ольга Петрівна опановує нову професію краєзнавця, оскільки здобутками в галузях, за які вона відповідає в нашому місті, навряд чи можна пишатися. Мова про освіту і медицину, що перебувають у відвертому занепаді. У Фейсбуці, пані Усанова має в своєму активі понад 17 тисяч підписників. Кожен допис Ольги Петрівни супроводжується значною кількістю вподобайок, щоправда, за просування кожного з цих дописів пані Усанова сплачує чималі кошти.
Журналісти нашої редакції зазирнувши в бібліотеку реклами на сторінці заступниці мера у Фейсбуці, переконалися, що лише за останній місяць на рекламу і просування своїх публікацій, остання витратила близько 1400 доларів США, що дорівнює місячній зарплатні, до прикладу, п’яти вчителів.
Ця інформація є відкритою, а відтак, в правдивості цих фактів може переконатися кожен охочий. Примітно, що аудиторією на яку транслюється реклама є уся Полтавська область. Воно й не дивно, адже Ольга Петрівна, за сумісництвом є депутаткою Полтавською обласної ради, більш того, ймовірно, намагатиметься спробувати себе в ролі народного депутата.
Якщо говорити про зміст дописів, які за 60 тисяч гривень на місяць просуває Усанова, то там можна побачити все що завгодно: починаючи від збору урожаю картоплі, закінчуючи грибами, полуницею, квітами, та іншим різноманіттям флори і фауни нашої області. Справжній блогер-натураліст, на зарплаті в мерії, не інакше
Зазначимо, що це чи не єдиний представник команди Малецького, що в умовах війни, витрачає значні кошти на власний піар і беззмістовні повідомлення в соціальних мережах, в той час, коли збори організовані волонтерами все частіше залишаються без уваги. А можливо кошти на просування себе у соцмержах ідуть зовсім не з гаманця пані Усанової, а з бюджету комунальної теленкомпанії?
Нам важко пояснити природу походження коштів, які Ольга Усанова витрачає на свою розкрутку, однак фактично це половина її немаленької щомісячної зарплатні.
Примітно, що в таких подорожах, навіть за межі Полтавської області, заступницю міського голови можуть супроводжувати працівники комунальної телерадіокомпанії, які таким чином, схоже відпрацьовують свою зарплатню, що лягла ярмом на Кременчуцьку громаду і платників податків.
Марина Соловей