Кременчуцька газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
П'ятниця, 19 Серпня 2022
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube

Вы здесь

Складально-зварювальному корпусу КВБЗ – 70 років

 

28 листопада 2021 16:30

Вітання!

Цього тижня у складально-зварювальному корпусі ПАТ «КВБЗ» відзначали 70-ліття колективу. Він був створений у 1951 році, коли на Крюківському вагонобудівному почалося виробництво переправно-десантної інженерної техніки.

40 літ тривав випуск амфібій. За цей період на заводі було створено 21 зразок інженерних машин. Поставлені на виробництво і серійно виготовлялися плаваючі транспортери, гусеничні самохідні пороми ГСП-55, поромно-мостові машини «Волна». Деякі види техніки після виготовлення дослідних зразків передавалися на виробництво на інші підприємства. Зокрема, інженерний підводний розвідник ІПР, берегова мостова машина «Линь» та інші.

Коли все починалося 70 літ тому, то дільниці нового виробництва були розташовані у різних приміщеннях заводу. Та згодом зведено потужності для того, щоб об’єднати все під одним дахом – механоскладальний корпус МСК-2. Практично кожен із повоєнних директорів Крюківського вагонобудівного – Іван Приходько, Рафаель Арутюнов, Віктор Лисенко, Юрій Крюков, Володимир Приходько – активно займалися будівництвом, оснащенням цього корпусу, збереженням його колективу.

За цей час він пережив структурні зміни. Називався цех № 13, затим складальний, потім було організовано складальний, зварювальний та експериментальний цехи. Після згортання спецвиробництва довелося освоювати нові напрями діяльності, зокрема почався період створення і випуску дорожньої техніки. Відтак з’явився завод «Ритм». Нині це складально-зварювальний корпус, де встановлено нові верстати і комплекси з числовим програмним управлінням, освоєно виробництво як вантажних вагонів, так і вузлів та деталей, ходових частин для транспорту соціального призначення.

У різні роки тут працювали керівниками Олександр Катасонов, Олександр Солоп, Іван Плютін, Олександр Бовдир, Микола Катенкар, Олександр Забавін, Віктор Тертишний, Віктор Стрижак, Руслан Денисенко, Михайло Лебідь, Євген Ніссов та інші.

У спецвиробництві зібралися спеціалісти, інженери, які поклали початок створенню потужної конструкторської та експериментальної бази. А також робітники високої кваліфікації з унікальним досвідом роботи. Власне, саме цей інженерний та робітничий кадровий потенціал допоміг КВБЗ вистояти у кризові 1990-2000 роки та створити таку складну наукоємну галузь як пасажирське вагонобудування.

У колективі трудилися й трудяться, разом з колегами вписали важливі сторінки у літопис справ Герой Соціалістичної праці Микола Логвиненко, лауреат Державної премії, зварник Павло Пащенко, заслужені машинобудівники України Володимир Артюшенко, Юрій Артюшенко, Віктор Кириченко, Валентина Сивокінь, Ніна Слабко, Олексій Нестеренко, Іван Поляков, Анатолій Лиходєєв, почесні вагонобудівники Валентин Головін, Борис Лозовик, Тетяна Єльченко та багато інших достойних людей.

Саме про цей шлях говорили на урочистих зборах, що пройшли у корпусі з нагоди ювілею. До колективу звернулися директор із виробництва та сервісу Тарас Беценко, начальник корпусу Віктор Горб. Велику групу трудівників та ветеранів заохочено преміями та цінними подарунками. Відбувся концерт.

Такі ювілейні дати допомагають осмислити пройдене і зроблене, згуртовують колектив. Про це зокрема йдеться у книзі «Народження амфібій», яку видано коштом КВБЗ 10 років тому і яка стала бестселером у царині інженерної техніки.

Вітаємо вас, шановні працівники та ветерани складально-зварювального корпусу. Саме ви стали і станете авторами та героями нових цікавих сторінок у книзі життя вашого колективу. Здоров’я вам та вашим родинам!

Нагадаємо, 20-річчя святкує корпус пасажирського вагонобудування КВБЗ

 

Прес-служба КВБЗ

 

 

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Якщо Ви знайшли помилку в тексті, виділіть слово, натисніть CTRL + Enter і відправте повідомлення в редакцію

Інші новини

Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Ми в Telegram

Підписатися