
Мовою цифр.
За 2024 рік керівництвом міста Кременчук було організовано 85 прийомів громадян, під час яких 656 мешканців мали змогу поспілкуватися з міськими посадовцями та озвучити свої проблеми.
Про це йдеться у проєкті рішення виконкому про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за 2024 рік.
Зокрема, міський голова провів 12 прийомів, на які звернулися 219 осіб, а секретар міської ради, заступники міського голови та керуючий справами виконкому організували 73 прийоми, під час яких прийняли 437 громадян.
Містяни найчастіше зверталися з питаннями щодо:
- функціонування житлово-комунального господарства (ремонт доріг, обрізка дерев, якість комунальних послуг);
- соціального захисту населення (виплати пільг, забезпечення соціального захисту осіб з інвалідністю);
- медичних питань (отримання засобів лікування та протезування);
- роботи комунального транспорту і покращення житлових умов.
Результати роботи показують, що 200 питань було вирішено позитивно, 363 звернення отримали роз’яснення для подальших дій, а решта перебуває на контролі.
Через складні реалії, зокрема ракетні обстріли, наявність укриттів під час прийомів стала обов’язковою умовою. Через перебої з електропостачанням та графіки відключень, часто використовували альтернативні джерела освітлення.
Також мешканці продовжували користуватися іншими способами звернення: лінією «телефону довіри», електронними зверненнями через офіційний вебпортал, електронними петиціями та соціальними мережами.
Читайте: Як до кременчуцьких чиновників потрапити на особистий прийом у першому кварталі 2025 року
Також нагадаємо: Поскаржитися чи поспілкуватися: з чим кременчужани ходять на прийоми до мера та його заступників
Світлана Павленко
Фото із особистого прийома віцемера Івана Москалика