Комфортні умови для відвідувачів та персоналу.
Сьогодні Кременчука відбулося відкриття абонентського відділу Полтавського обласного коммунального виробничого підприємства теплового господарства «Полтаватеплоенерго».
Нове відділення знаходиться у центрі міста.
Як розповідає заступниця директора «Полтаватеплоенерго» Наталія Макаруша, створено комфортні умови для персоналу та споживачів і абонентів з метою якісного надання деяких послуг, які стосуються безпосередньо теплової енергії.
«Дуже важливим є момент підписання договорів, отримання актів-рахунків, звірка даних по комерційним вузлам обліку. Завдяки спільним зусиллям у найкоротші терміни прийнято рішення про переїзд служби збуту теплової енергії Полтаватеплоенерго за новою адресою.
Сподіваюся, і персоналу, і абонентам у цьому приміщенні буде зручно, комфортно. І деякі питання, які виникають, будуть вирішені шляхом діалогу», - говорить Наталія Макаруша.
На заході були присутніми мер Кременчука Віталій Малецький, перший віцемер Володимир Пелипенко, директор департаменту житлово-комунального господарства Іван Москалик.
Мер зазначив, що міська влада підтримує питання поліпшення обслуговування споживачів «Полтаватеплоенерго».
«Відкриття цього центру обслуговування – це ще один крок для того, аби компанія була ближчою, зрозумілішою кременчужанам… Тут гарне міце, де можна комфортно провести час в очікуванні мінімальному і швидкого обслуговування… Тут місце зручне, логістика, два транспортних потоки», - зазначив В.Малецький.
Далі представники влади, керівництво компанї та представник ЗМІ пройшлися кабінетами.
Всюди комфортний температурний режим, нові меблі та сучасна оргтехніка.
За словами Наталії Макаруші, ремонт у приміщенні провели в економрежимі. Дороговартісними виявилися системи кондиціонування, охорони та меблі.
«Компанія була готова до таких витрат. Ми розраховували, планували ці витрати», - говорить Н.Макаруша.
Як розповідає генеральний директор «Полтаватеплоенерго» Олександр Олексенко, оренда попереднього приміщення коштувала 100 тисяч грн, а ця коштує – 60 тис грн, тож на зекономлені кошти і дозамовляли меблі.
Також розповіли, що співробітники компанії є досить стресостійкими.
«Ми вже пройшли опалювальний період, двоставковий тариф, були певні непорозуміння щодо нарахування, то наші працівники вже пройшли 100 днів тяжкої кропіткої роботи. Вони готові, вони навчені, вони стресостійкі. Вони готові до діалогу з абонентами», - ділиться Н.Макаруша.
Технік відділу реалізації теплової енергії Віра Соловйова розповідає, що з самого першого дня відкриття до абонентського відділення вже приходили відвідувачі.
«Максимально в умовах, коли ми ще не зовсім облаштувалися, намагалися вести прийом, … Від завтра уже у звичайному режимі будемо вести прийом, надавати інформацію, консультувати, питання вирішувати», - говорить В.Соловйова.
Зазначимо, абонентський відділ тимчасово працює з понеділка по четвер (включно) з 8.00 до 17.00. Перерва з 12.00 до 12.45.
Телефони для довідок залишаються незмінними:
050-457-42-66
050-457-42-65
050-457-42-74.
З приводу пломбування, розпломбування приладів обліку теплової енергії та гарячої води: 050-457-42-68.
Нагадаємо, Кременчуцький виконавчий комітет заборгував понад мільйон гривень за теплоносії.
До кінця літа у Кременчуці може з’явитися гаряча вода.
У Кременчуці «Полтаватеплоенерго» змінює графік роботи
Тетяна Красельникова