Кременчугская газета
Четверг, 24 Мая 2018 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Вперше в Україні: під Кременчуком вводять комплекс телемедичного зв'язку

 

16 мая 2018 12:50

Користувачі зможуть скористатися онлайн-консультаціями та іншими перевагами нововведення. 

14 травня в Горішніх Плавнях представили інформаційно-технологічний сервіс «Телемедичний центр». Про це повідомляють на сайті управління охорони здоров’я Горішньоплавнівської міської ради. 

Керівник авторської групи, начальник управління охорони здоров’я Юрій Ковпак розповів присутнім про нововведення, які з першого червня поточного року будуть запроваджені в міській галузі охорони здоров’я, підпорядкованих лікувально-профілактичних закладах та підприємствах міста. Новизна полягає в тому, що вперше на теренах України запроваджується цілий комплекс телемедичного зв’язку та послуг.

«Важливим залишається і якісна організація роботи з пацієнтами, проведення пацієнта по затвердженому маршруту, своєчасно лікарю первинної меддопомоги оперативно відреагувати на ситуацію у складному випадку захворювання та підключити для консультації фахівців вторинного та третинного рівня. Важливим залишається і постійне навчання спеціалістів. Окрім зазначеного вище, актуальним є і організація проведення зворотнього зв’язку від лікаря до пацієнта, що є дуже важливим при організації динамічного супроводу пацієнта у випадку його віддаленого місця перебування чи то проживання», -  зазначають в управлінні.

У даному нововведенні вказують і ряд переваг:

-  Для супроводу сервісу сформовано потужний адміністративний блок.

-  Формування графіку роботи лікарів виконується в автоматичному режимі через заповнення єдиного табельного модуля.

-  Користувач (пацієнт, лікар рівнів надання медичної допомоги) може скористатись сучасним сервісом обслуговування через: « Електронну реєстратуру попереднього запису на прийом до лікарів рівнів; онлайн-консультацію, онлайн-консиліум», вебінар, відеоконференцію. 

- Сервіс забезпечує якісний аудіо та відеозв’язок в реальному часі. Можливість входження до сервісу через сучасний мобільний телефон (Android), персональний комп’ютер. Сервіс забезпечує документообіг, ЧАТ систему.

Також сервіс формує особистий кабінет (закладу, лікаря рівнів, консультанта, медичного реєстратора, диспетчера, пацієнта), спрощує його використання. Організація прийому, виклику, онлайн-консультації в 3-4 кроки. Із особистого кабінету пацієнт, маючи картку-ідентифікатор медичної інформаційної системи, що використовують заклади охорони здоров’я при введенні штрих-коду, матиме змогу зайти до бази та отримати свої результати параклінічних досліджень.

Впровадження сервісу буде відбуватися поетапно: спочатку електронна реєстратура, потім підключення робочих місць лікарів первинної та вторинної ланки для проведення аудіо і відеоконсультацій, підключення консультантів.

В даний час виконується апробація сервісного обслуговування 84 установ та їх структурних підрозділів. Фахівці управління стверджують: сервіс здатний виконати підключення без обмежень.

Пройдуть і зміни в організації прийому - скасовується талонна система і вводиться віртуальна жива черга. Пацієнт може записатися як попередньо, так і коли звернувся до установи.

 

За матеріалами управління

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Загрузка...
Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться