
Будь-яка компанія, щоб заробити позитивну репутацію серед клієнтів, піклується про професіоналізм своїх співробітників і високу якість товарів або послуг, що надаються. Проте продуманість зони очікування також відіграє важливу роль для створення позитивного враження у відвідувача. Інтер'єр приміщення, правильно підібрані кольори меблів, а головне, комфорт крісел для клієнтів – важлива складова для успіху організації. Вибрати зручні й стильні стільці в зону очікування можна на сайті інтернет-магазину «Fusion Style» https://www.fusion-style.ua/ua/stuliya/.
У електронному каталозі «Fusion Style» покупці також зможуть придбати стільці для будинку, кафе, офісу, конференц-залу і моделі меблів для дітей.
Крісла для відвідувачів: якими вони бувають?
Меблі для клієнтів поділяються на три категорії:
- стільці для конференцій, нарад і переговорів;
- моделі в приймальню керівника організації;
- меблі для залів очікування, холів торгових центрів, приміщень банків і інших установ.
До першої категорії належать легкі стільчики, які нескладно за необхідністю переносити по офісу. Вони мають компактну конструкцію і забезпечують користувачам комфорт в процесі переговорів. Часто, дизайн таких виробів досить простий, як і матеріали, з яких вони виготовлені.
Меблі, що належать до другої категорії, повинні з порогу створювати у відвідувача позитивне враження про керівника компанії. Дизайн таких крісел підкреслює успішність і солідність організації й налаштовує співрозмовників на переговорний процес. Для виготовлення стільців в приймальню керівника виробники використовують якісні матеріали оббивки, наприклад, шкіра або екошкіра.
Оббивка третьої категорії продукції виконується з високоміцних зносостійких тканин. Це пов'язано з великою пропускною спроможністю організацій, в яких встановлюються такі стільці. Конструкція цих крісел розрахована на великі навантаження і тривалий термін експлуатації.
Дизайн меблів для клієнтів
Конструкція стільців для відвідувачів розробляється виробниками так, щоб користувачеві було комфортне сидіти на них і 5 хвилин, і декілька годин. Каркас зазвичай виготовляється з міцних матеріалів, які здатні витримати велике навантаження. М'які зручні сидіння і спинки повинні створювати комфортні умови співрозмовникам в процесі переговорів, а стиль крісла повинен служити доповненням інтер'єру приміщення, в якому встановлений.
У приміщеннях з високим трафіком людей краще встановлювати моделі з міцною оббивкою в темних або сірих тонах. Це дозволить збільшити термін експлуатації предмета. Світлі або яскраві вироби відмінно доповнять інтер'єр приміщень з невеликою прохідністю.
Вибір крісел для відвідувачів
При виборі меблів для зони очікування, звертайте увагу на наступні критерії:
- Ергономічність. Стільці для відвідувачів не повинні мати зайвих опцій: прогумовані коліщатка, підголовники й регульований кут нахилу спинки – зайві в такій ситуації. Встановлюйте в залах очікувань прості, але комфортні моделі.
- Якість. Зносостійким і довговічним варіантом буде стілець зі сталевим каркасом і надійною оббивкою.
- Комфорт. Вибирайте крісла з широкими м'якими сидіннями та низькими спинками, так відвідувачам зручно знаходитися в сидячому положенні навіть при тривалому очікуванні.
- Безпека. Матеріал обшивки має бути гіпоалергенним, а каркас – міцним, здатним витримати великі навантаження.
- Простота експлуатації. Матеріали оббивки мають бути немазкими, такими, що легко піддаються чищенню. Бажано, щоб стілець мав розбірну конструкцію і за необхідністю піддавався ремонту.
- Дизайн. Крісло повинне вписуватися в інтер'єр приміщення і доповнювати стиль офісу або залу очікування.
Менеджери компанії «Fusion Style» з великим досвідом роботи допоможуть облаштувати вашу приймальню, офіс або клієнтську зону комфортними й ергономічними моделями крісел високої європейської якості.
Обирайте надійні меблі та створюйте імідж своєї компанії!