
Новий міст буде вантовим з двома пілонами у монолітному залізобетоні коробчастого перерізу висотою 103 м від верху ростверка.
До Кременчука надійшов черговий транш техніки з Туреччини для будівництва нового мосту через р.Дніпро. Обладнання йшло Чорним морем. Про це повідомили на сторінці Служба автомобільних доріг у Полтавській області - офіційна сторінка
"Цього разу баржі разом з буксиром-криголамом доставили необхідні механізми, які будуть задіяні безпосередньо в акваторії річки для влаштування фундаментів під час зведення пілонів, зокрема – перевезення бетонозмішувачів з берега до місця влаштування труб. Бетонний завод вже змонтований на 100% та успішно пройшов тестові запуски", - йдеться у повідомленні.
Наразі підрядником вже влаштовано 24 сталевих труби. Кожна з них проходить три етапи заглиблення за допомогою різних механізмів: віброзаглиблювача, дизель-молота та бурової установки Wirth.
Новий міст буде вантовим з двома пілонами у монолітному залізобетоні коробчастого перерізу висотою 103 м від верху ростверка. Схема прогонів – 180+360+180 м. Загальна довжина прогонів – 720 м. Підмостовий габарит - 18,5 м.
На об’єкті працює компанія Doğuş Grubu.
Через будівництво нового мосту через Дніпро перекривають рух автотранспорту на Великій Набережній
"ІНГО" застрахувала будівництво моста в Кременчуці на суму 5,4 млрд грн
Антоніна Озерна