Кременчугская газета
Понедельник, 23 Июля 2018 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Жахливий технічний стан тепловозів, а не повернення потягу до Москви - спонукає кременчуцьких залізничників страйкувати

 

16 мая 2018 18:00

Голова Вільної профспілки машиністів локомотивного депо «Кременчук» запевняє: керівництво «Укрзалізниці» про страйк попереджали.

Третій день у Кременчуці триває так званий «італійський страйк» залізничників. Зараз залізничний вузол «Кременчук» завантажений вантажними потягами, але вони далі не рухаються.

Про це Кременчуцькій газеті розповів голова Вільної профспілки машиністів локомотивного депо «Кременчук» Сергій Москалець.

«Працюємо чітко за інструкцією. Описуємо несправності тепловозів і на основі цього не випускаємо їх», - розповів він.

Працівники депо «Кременчук» приходять на роботу, виконують всі свої обов’язки, але не випускають технічно несправні тепловози.

Сергій Москалець зазначає, що, окрім нашого депо, ряд  депо інших міст також беруть участь у цій акції. Так, через те, що депо «Кривий Ріг» теж працює чітко за інструкціями, є ризик, що зупиняться металургійні підприємства Кривбасу.

Проте ніяких перемовин з залізничниками керівництво «Укрзаліниці» не проводило.

Як повідомляла сьогодні Кременчуцька газета з посиланням на «Українську правду», правоохоронні органи були викликані в депо Кременчука після того, як кілька його працівників заблокували п'ятий і шостий шляхи і не давали виїхати з депо двом тепловозам. Щоб не зробити наїзд на людей, машиністи двох локомотивів були змушені припинити рух. Це ЗМІ повідомили за інформацією прес-служби Південної залізниці.

Відомості даним фактом внесені до ЕРДР з попередньою кваліфікацією ч. 1 ст. 279 Кримінального кодексу України - блокування транспортних комунікацій шляхом влаштування перешкод, яке порушило нормальну роботу транспорту.

Сергій Москалець зазначає, що деякі залізничники, незважаючи на позицію більшості, намагались виїжджати з депо, тож і виникли непорозуміння.

Також Сергій Москалець пояснив кременчуцькій волонтерці Ірині Митрофановій, які причини спонукали залізничників на крайні заходи.

«Локомотивам по 30, а то і 50 років. Їх давно треба списати. Коли я їду на такому, то боюсь, щоб чого не сталось, бо позаду мене 1500 людей»,- говорить Сергій Москалець.

Нагадав, що були факти, коли на ходу загорались локомотиви.

«4 роки тому загорівся локомотив 60-років випуску. Тожді вигоріла вся секція, його списали. Машиністи отруїлись продуктами горіння пластмаси. Гасили полум’я навіть землею», - розповів залізничник.

Сергій Москалець акцентує, що цей страйк залізничників ніяким чигном не пов'язаний з тим, аби повернути потяг з Кременчука на Москву. Головне - звернути увагу керівництва «Укрзалізниці» на технічний стан рухомого складу і не лише в Кременчуці.

Нагадаємо, в депо Кременчука блокували шляхи - поліція відкрила провадження.

Також нагадаємо, 20 червня в Кременчуці пройшла італійський страйк.

Головна вимога: підняття зарплати залізничникам на 100%.

Незважаючи на італійський страйк, пасажирські поїзди з Кременчука відправлялися за розкладом.

Пізніше Полтава приєдналася до акції протесту залізничників, зупинивши рух поїздів.

 

Світлана Павленко

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться