Кременчуцька газета
Неділя, 13 Жовтня 2024
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube threads telegram

Ви є тут

InnoTrans 2024: інтерв’ю з головою правління ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Максимом Крамаренком

22 серпня 2024

Перед виставкою InnoTrans 2024 відбулася зустріч із Максимом Крамаренком, головою правління ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (КВБЗ) – флагмана українського вагонобудування, провідного вітчизняного підприємства в галузі залізничного машинобудування. Під час бесіди він розповів про значення InnoTrans для заводу, новинки, які компанія планує представити на виставці, та про роль міжнародного співробітництва у розвитку підприємства, повідомляє портал новин про залізничний транспорт Railway Supply.

– Максиме Вікторовичу, розкажіть, будь ласка, наскільки важлива для Крюківського вагонобудівного заводу виставка InnoTrans.

– Участь в InnoTrans для нашого підприємства завжди мала та має велике значення. Тому з 2006 року КВБЗ є постійним її учасником, а донедавна ми були ще й єдиним українським виробником, який представляв свою продукцію на InnoTrans на персональному стенді.

Ми завжди вважали, що участь у заході такого рівня – це не тільки чудова можливість продемонструвати власні досягнення, а й встановити нові ділові контакти, обмінятися досвідом із колегами з різних країн, дізнатися про останні тенденції та інновації в галузі, а також зміцнити власні позиції на внутрішньому та міжнародному ринках, знайти нових партнерів та клієнтів і отримати цінні знання та досвід.

– Що Крюківський вагонобудівний завод планує представити на виставці InnoTrans 2024?

– Реалізуючи власну стратегію розвитку заводу, фахівці підприємства спроєктували та виготовили інтермодальний вагон-платформу типу Sggrss 80′, призначений для перевезення контейнерів, що повністю відповідає європейським стандартам. Вагони пройшли весь необхідний цикл випробувань на полігоні країн ЄС та були верифіковані для експлуатації на всій мережі залізниць ЄС, а отримані сертифікати № 1358/1/SB/2023/RST/EN/1419/V01, № 1358/4/SB/2023 /RST/EN/1419/V01, № 1358/6/SB/2023/RST/EN/1419/V01 внесені до бази Залізничного Агентства Європейського Союзу (ERA), що є підтвердженням виконання всіх чинних вимог.

Наш завод став першим в Україні підприємством, яке отримало право на випуск вантажних вагонів для колії 1435 мм, виконавши вимоги відповідних технічних специфікацій інтероперабельності (TSI), що діють у Європейському Союзі.

Ми сподіваємося, що нова продукція дозволить Крюківському вагонобудівному заводу розширити ринки збуту та задовольнити потреби як компаній із країн ЄС, так і українських компаній, що працюють на колії 1435 мм.

Наприклад, у зв’язку зі створенням УЗ оператора «Ukrainian Railways Cargo Poland» та його інтегруванням у систему вантажних залізничних перевезень ЄС ми вже зараз готові запропонувати УЗ комплектування створеної операторської компанії сертифікованим рухомим складом для колії 1435 мм вітчизняного виробництва.

Крім цього, продовжуємо роботи з освоєння нових напрямів у розробці та виготовленні продукції для європейського ринку в кооперації з нашими міжнародними партнерами.

– Чого насамперед очікує Крюківський вагонобудівний завод від участі в InnoTrans 2024?

– Незважаючи на складну ситуацію в нашій країні, ми готові продемонструвати міжнародній аудиторії можливості провідних українських виробників, встановити нові ділові контакти та зміцнити існуючі партнерські відносини.

Крім цього, з огляду на розроблену Європейським залізничним агентством стратегію, спрямовану на технічну гармонізацію залізничних систем України та Молдови з нормами та стандартами ЄС, ми сподіваємось на активне обговорення з колегами з різних країн можливості кооперації з українськими підприємствами щодо виробництва рухомого складу, співробітництва в освоєнні виробництва комплектуючих, з дефіцитом яких ми зіткнулися останнім часом. Ми готові обмінятися досвідом та отримати інформацію про нові тенденції та потреби цього сегменту ринку.

– Яким чином участь у таких виставках, як InnoTrans, допомагає розвитку вашого заводу та всієї галузі в цілому?

– Участь у таких виставках, як InnoTrans, дозволяє нам бути в курсі світових трендів, упроваджувати передові технології та рішення, а також представляти нашу продукцію на міжнародному рівні. Це сприяє не тільки розвитку нашого підприємства, а й усієї галузі, оскільки обмін знаннями та досвідом стимулює інновації, покращення якості продукції та послуг, їх упровадження для споживачів нашої продукції насамперед в Україні.

Слід зазначити, що цю виставку відвідує чимала кількість керівників та провідних фахівців «Укрзалізниці», одного з наших основних замовників. Це дає можливість нам, використовуючи отримані знання та спираючись на набутий досвід, виробляти та впроваджувати спільні рішення, спрямовані на покращення споживчих властивостей продукції, що виготовляється для українських залізниць.

– Цього року КВБЗ відзначає 155-річчя. Як історія заводу пов’язана з розвитком залізничної галузі України?

– Історія КВБЗ є невід’ємною частиною історичного шляху Кременчука, Полтавщини та всієї України. Історія заводу почалася з Крюківських вагоноремонтних майстерень 1869 року, одночасно з щойно збудованою залізницею. 1930 року майстерні перетворилися на вагонобудівний завод завдяки наполегливій праці людей та освоєнню нової продукції. Завод був успішним до Другої Світової війни і продовжив свій славний трудовий шлях після її закінчення.

Сьогодні Крюківський вагонобудівний завод відомий власною продукцією, науково-технічним потенціалом, технологіями та виробничими потужностями, які постійно вдосконалюються. За короткий час ми пройшли шлях від вантажного вагонобудування до створення кількох нових підгалузей машинобудування, яких раніше в Україні не було. Почали виготовляти автогрейдери, рейковий транспорт соціального призначення, ескалатори, запасні частини та комплектуючі до рухомого складу, освоїли локалізацію тепловозів, глибоку модернізацію поїздів метрополітену, забезпечуємо гарантійне та сервісне обслуговування нашої продукції. Все це освоєно протягом останніх 30 років.

Продукція нашого підприємства сертифікована відповідно до Міжнародного залізничного стандарту IRIS ISO TS 22163:2017, міжнародного стандарту ISO 9001:2015, національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015, давно стала частиною міжнародної системи виробництва залізничного транспорту.

Зараз у непрості для нашої держави часи ми намагаємося долати труднощі, що виникають, працюємо, не сумніваючись у правильності обраного шляху, віримо в майбутнє підприємства та українського вагонобудування.

– Яку роль, на вашу думку, відіграє співпраця з міжнародними партнерами у розвитку КВБЗ?

– Співпраця з міжнародними партнерами відіграє важливу роль у розвитку нашого підприємства. Це не тільки відкриває нам доступ до передових технологій, кращих практик, але дає можливість освоювати нові для нас ринки збуту та напрями в роботі.

Прикладами такої співпраці були постачання металоконструкцій, вузлів та комплектуючих для залізничних вагонів, ряду європейських компаній, канадських залізниць, залізниць Індії та Індонезії, кооперація з провідними виробниками залізничної техніки США та Японії у виготовленні залізничної продукції для споживачів в Україні та багато іншого. Ми цінуємо можливість брати участь у міжнародних проєктах та прагнемо довгострокової та взаємовигідної співпраці.

Дякуємо всім нашим партнерам, зокрема міжнародним, які, незважаючи на ситуацію, що склалася в Україні, продовжують співпрацю з нашим підприємством і вірять у її подальшу перспективу.

 

ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод»

Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию
Афиша Кременчуга
Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.

Ми в Telegram

Підписатися