Кременчугская газета
Вторник, 22 Января 2019 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Без грошей і без взуття: Або в яке замкнуте коло потрапила кременчужанка

 

4 сентября 2018 13:15

Жінка шукає справедливості.

До Кременчуцької газети звернулась кременчужанка Ірина, яка купила взуття, що не прослужило і місяця. І всі перепитії, повязані з покупкою.

"27 липня я придбала в магазині взуття Mercury Shoes в ТЦ “Меркурій” за адресою проспект Свободи 55 (німецький буд.) взуття – жіночі шльопанці за 704 грн. Отримала гарантійний талон. Через три тижні підошва шльопанців протерлася, розтріскалася. Використовувати за призначенням взуття було більше неможливо, але оскільки 30 денний термін гарантії ще не минув – я  25 серпня звернулася до продавця із заявою про виконання гарантійних зобов’язань", - розповіла вона .

Вже за три дні, 28 серпня, жінці зателефонував менеджер, повідомив, що заяву розглянули, та  в гарантійному обслуговуванні відмовили.

«Бо підошва взуття зносилася через те, що я мала би зробити профілактику. Я уточнила, чи прийняли б по гарантії взуття, яке вже було в ремонті. Менеджер відповіла що ні, але на її думку якби я зразу після купівлі шльопанців віднесла їх в ремонт і зробила профілактику, то строк експлуатації був би набагато довшим. Сказати що я була здивована – нічого не сказати», - розповіла Ірина.

Вони дивується, що виходить замкнене коло.

«Якщо взуття зразу після купівлі відремонтувати – носити його буде можливо, але гарантія на нього більше розповсюджуватися не буде? Або навпаки, якщо споживачу виконувати умови гарантії, а взуття зіпсується – то все одно він винен, бо не відремонтував його відразу після придбання? До речі, на шльопанцях ніякої набійки нема, підошва в них рівна, без підйому, без каблука, там набійку і поставити ніде. То як же споживач має користуватися своїм правом на гарантійне обслуговування, якщо в будь-якому випадку він залишається винним? Як купити наступну пару і не залишитися і без взуття, і без грошей?»,- запитань більше, ніж відповідей.

Кременчуцька газета звернулась за коментарями в магазин «Меркурій», але там зазначили, що більше, ніж викладено у відповіді кременчужанці, не додають.

Про те, що у Кременчуці вже давно немає Служби захисту чи бодай представника нагадала начальник управління торгівлі і розвитку підприємництва Людмила Жорняк.

Тож, всі звернення направляють у Полтаву. У конкретному випадку потрібно додати відповідь, яку отримала кременчужанка від магазину.

А також радить зробити експертизу у Торгово-промисловій палаті. У разі, якщо буде доведено неправоту продавців, то витрати за експертизу і інші, пов’язані з цим вони споживачці мають відшкодувати.

Сама ж Ірина знебирається зупинятися, вона має на меті звертатися за допомогою до захисників прав споживачів.

Так виглядають жіночі шльопанці за 704 грн зараз (не минуло і місяця, як їх носила жінка)

 

Світлана Павленко

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

 

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться