Кременчуцька газета
Понеділок, 9 Грудня 2024
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube threads telegram

Ви є тут

Безбарʼєрність не на словах, а в сервісних центрах МВС Полтавщини: як діє реалізація програми

7 травня 2024 07:00

Сервісні центри докладають максимум зусиль для комфорту клієнтів та вирішення їх питань.

Безбар'єрність — це філософія суспільства без обмежень, у якому забезпечено рівні права та можливості для всіх людей. Про це інформує Кременчуцький сервісний центр.

14 квітня 2021 року Кабінетом міністрів України було схвалено “Національну стратегію зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року”. Метою Стратегії є створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими. 

За теперішніх умов реалізація Стратегії набуває особливого значення, а принципи безбар’єрності стають фундаментом державних політик у всіх сферах громадського життя.

У такому суспільстві кожна людина може реалізувати свої таланти, вільно пересуватися, користуватися різними сервісами та послугами, а також здобувати освіту.

 «Рівні можливості для кожного. Саме за таким принципом сервісні центри МВС Полтавщини надають послуги для наших співгромадян», - розповідає заступник начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко. 

За словами Пархоменко, на сьогодні надання послуг сервісними центрами МВС в Полтавській області відповідає всім вимогам доступності та безбар’єрності послуг для кожного:

  • наявні місця для паркування транспортних засобів для осіб з інвалідністю;

  • ширина дверей на вході дає можливість безперешкодного доступу до приміщення осіб з особливими потребами, в тому числі на візку;

  • вхідна група обладнані системами виклику персоналу для осіб з інвалідністю;

  • безбар’єрне приміщення й некабінетна система обслуговування;

  • в приміщенні обладнана санітарна кімната, наявні таблички та вказівники;

  • забезпечено доступ до офіційного веб-сайту центру надання адміністративних послуг особам з порушенням зору.

  • адміністратори користуються в роботі «Словником безбар’єрності».

Бути почутим та зрозумілим - це важливо, а ще важливіше розуміти потреби інших та мати бажання допомогти. Так і сервісні центри МВС докладають максимум зусиль для комфорту клієнтів та вирішення їх питань. Цінуємо кожного і вдячні за довіру.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном: (044)-290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

 

 

За матеріалами джерела


"Кременчуцька газета" в соціальних мережах!
Будьте нашими підписниками... і одними з перших дізнавайтесь, що відбувається в Кременчуці та на Полтавщині, а також про резонансні події в Україні.
Не втрачайте шанс читати «гарячі» і цікаві новини першими!
Підписуйтесь на нас:  
Facebook: https://www.facebook.com/Kremenchukgazeta
Instagram: https://www.instagram.com/kg.ua/
Telegram: https://t.me/kgua_news


Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live threads
Якщо Ви знайшли помилку в тексті, виділіть слово, натисніть CTRL + Enter і відправте повідомлення в редакцію

Інші новини

Афиша Кременчуга
Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.

Ми в Telegram

Підписатися