Сервісні центри докладають максимум зусиль для комфорту клієнтів та вирішення їх питань.
Безбар'єрність — це філософія суспільства без обмежень, у якому забезпечено рівні права та можливості для всіх людей. Про це інформує Кременчуцький сервісний центр.
14 квітня 2021 року Кабінетом міністрів України було схвалено “Національну стратегію зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року”. Метою Стратегії є створення безперешкодного середовища для всіх груп населення, забезпечення рівних можливостей кожній людині реалізовувати свої права, отримувати послуги на рівні з іншими.
За теперішніх умов реалізація Стратегії набуває особливого значення, а принципи безбар’єрності стають фундаментом державних політик у всіх сферах громадського життя.
У такому суспільстві кожна людина може реалізувати свої таланти, вільно пересуватися, користуватися різними сервісами та послугами, а також здобувати освіту.
«Рівні можливості для кожного. Саме за таким принципом сервісні центри МВС Полтавщини надають послуги для наших співгромадян», - розповідає заступник начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко.
За словами Пархоменко, на сьогодні надання послуг сервісними центрами МВС в Полтавській області відповідає всім вимогам доступності та безбар’єрності послуг для кожного:
-
наявні місця для паркування транспортних засобів для осіб з інвалідністю;
-
ширина дверей на вході дає можливість безперешкодного доступу до приміщення осіб з особливими потребами, в тому числі на візку;
-
вхідна група обладнані системами виклику персоналу для осіб з інвалідністю;
-
безбар’єрне приміщення й некабінетна система обслуговування;
-
в приміщенні обладнана санітарна кімната, наявні таблички та вказівники;
-
забезпечено доступ до офіційного веб-сайту центру надання адміністративних послуг особам з порушенням зору.
-
адміністратори користуються в роботі «Словником безбар’єрності».
Бути почутим та зрозумілим - це важливо, а ще важливіше розуміти потреби інших та мати бажання допомогти. Так і сервісні центри МВС докладають максимум зусиль для комфорту клієнтів та вирішення їх питань. Цінуємо кожного і вдячні за довіру.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном: (044)-290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
За матеріалами джерела