Кременчуцька газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
П'ятниця, 30 Жовтня 2020
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube

Вы здесь

«Брєд тудей» знову «наїхав» на «Кременчуцьку газету», але про свою «колоду в оці» забув

 
 

 

22 сентября 2020 17:15

Відповіді на свої запитання отримали, але знову перекрутили.

Де знаходиться редакція сайту, який в народі називають «Бред тудей»  – видання, яке фінансується можновладцями і спеціалізується на чорному піарі проти політичних супротивників міської влади? Питання не з легких, адже на сайті видання про це ні слова.

Проте це вельми брехливе видання днями оприлюднило новину про те, що «Кременчуцьку газету» не знайти днем з вогнем.

Повідомило, бо, ймовірно, так хотілось патронам та фінансистам видання.

Щоправда, перед написанням пасквілю до офісу нашої редакції прийшли журналісти комунального телеканалу, який в народі називають «Агіт ТБ Малецького». Вони ж є постачальниками інформації «Брєд тудею». Прийшли, не як приходять інші колеги на чай та спілкування, а аби розпитати кому належить приміщення, в якому працює редакція, чому з приміщення вигнали клуб і чому немає великої вивіски. Прийшли і, мабуть, не сподівалися почути відповіді. Але головний редактор нашого видання Олег Булашев у розмові представникам «Агіт ТБ» не відмовив і розповів - офіс орендуємо і не знаємо, хто і як «виганяв клуб».

Тим паче, зазначимо, це було тоді, коли віце-мером з питань молоді та спорту був нині діючий мер Кременчука Віталій Малецький. Тож, краще нього історію виселення клубу ніхто не знає! Проте навряд чи комунальні журналісти зададуть меру подібне запитання.

Розповів О.Булашев і про те, що цілий банер-вивіску планували зробити на торець стіни будинку, але влада це не погодила і тому вивісили невеличку лише на двері.

АЛЕ!

Ми ніколи не ховалися від своїх читачів. Ми оприлюднили на сайті та в газеті телефони редакції - місцевий та мобільний, а ще у газеті вказали адресу для листування. Всі, хто бажає зустрічі з нами, телефонують і приходять, погодивши час розмови.

А ось той же провладний «Автограф» лише вказав юридичну адресу редакції, а не фактичну по вулиці Переяславській.

Ще одне провладне видання «Кременчуцькі новини» вказало адресу, проте не вказало телефон, тому і телефонують читачі «Кременчуцьких новин» ледь не щодня у «Кременчуцьку газету», плутаючи видання.

Тож, аби шукати в чужому оці смітинку, нехай дістануть спершу із свого колоду.

Нагадаємо,Не вір тому, що пише «Брєд Тудей»: ніякої кримінальної справи на екс-директора Кобзистого поліція не відкривала

«Агіт ТБ Малецького» «влипло» у кримінальну справу

Невже «На злодієві і шапка горить»? Мер Кременчука «випадково» виявив розкрадання бюджетних коштів бухгалтерією міськвиконкому

Обшуки в мерії та на підприємствах пов’язані з закупівлею фрези за завищеною ціною, а не як пише «Брєд тудей», із звільненням чиновника

Понад 9 млн грн платників податків кременчужан спрямували на агітки Малецького

 

 

Редакція 

 

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Інші новини

Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Ми в Telegram

Підписатися