Кременчуцька газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Понеділок, 26 Жовтня 2020
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube

Вы здесь

Дизель-поїзд ДПКр-3 виробництва Крюківського вагонзаводу почав працювати на новому маршруті

 
 

 

30 сентября 2020 12:15

За роботою поїзда слідкує київська сервісна служба КВБЗ.

Уже тиждень, з 23 вересня поточного року, регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 виробництва КВБЗ працює на новому маршруті: Черкаси – станція імені Т.Шевченка. Із грудня 2019 року він курсував між Києвом та аеропортом Бориспіль. А нині змінив прописку.

Про це повідомила у Фейсбуці керівниця пресслужби Крюківського вагонобудівного заводу Аnna Kudiyarova

«Отже, коли в УЗ вирішили направити дизель на новий маршрут, звернулися до КВБЗ з проханням провести підготовку локомотивних бригад Одеської залізниці. Навчання було організовано в Києві, де викладачами для групи машиністів та помічників машиністів стали заступник головного конструктора з моторвагонного рухомого складу КВБЗ Іван Кутумов, спеціалісти ПКУ Сергій Бондаренко, Артем Гончаренко, Олексій Батрак, Костянтин Грачов. Вони прочитали теоретичний курс щодо того, як влаштовані й працюють усі системи дизель-поїзда. Перед тим, як почати регулярні перевезення пасажирів, проведено кілька обкатних рейсів. Зокрема, 8-9вересня, затим ще 17-ого. Відпрацьовувався маршрут, графік та інші параметри руху поїзда. Значний вклад у налаштування електросистем дизель-поїзда на новому маршруті зробив провідний інженер ПКУ Олександр Єрьоменко.І, нарешті, ось він, розклад руху. Дизель-поїзд починає роботу о 7-28. Від станції імені Шевченка до Черкас недалеко – 30 кілометрів. Тож вже о 8-09 він у Черкасах. Після нетривалої стоянки – у зворотному напрямку. І так 8 рейсів на день, або 4 пари. Закінчується робота о 22-26. Рейси влаштовані так, щоб пасажири на станції імені Т.Шевченка могли пересісти на поїзди Інтерсіті та дістатися Києва», - написала кременчужанка.

Вартість квитка у вагонах другого класу (головні вагони) – від 25 до 30 гривень, у вагоні першого класу (проміжний вагон) – від 70-до 80 гривень. Ціна квитка коливається – у вихідні дещо вища.

«За роботою поїзда слідкує київська сервісна служба КВБЗ, яку очолює Євген Коваль. Як бачите, електро- та дизель-поїзди КВБЗ – надійна техніка. Вони можуть працювати на будь-якому маршруті», - акцентує Анна Кудіярова.

 

 

Світлана Павленко

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Інші новини

Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Ми в Telegram

Підписатися