
Варто знати.
Раніше Верховною Радою прийнято Закон, яким внесено наступні зміни в роботу з трудовими книжками:
- Протягом 5-річного перехідного періоду будуть використовуватися як паперові трудові книжки, так і їх електронні копії, які внесені до Державного реєстру.
- Скани трудових книжок та довідок надсилаються до Державного реєстру через вебпортал ПФУ з електронними підписами (КЕП). Подавати документи може як працівник, так і роботодавець. Якщо документи подає роботодавець, то працівник повинен надати згоду на обробку персональних даних (завантажити зразок згоди). Якщо працівник особисто подає документи, копія згоди не потрібна.
Начальник відділу обслуговування Кременчуцького сервісного центру Пенсійного фонду Роман Ареп'єв сьогодні зранку, під час брифінгу у Кременчуцькій районній військовій адміністрації (КРВА) повідомив, що перед оцифруванням трудових книжок найманих працівників варто провести аудит паперової трудової книжки.
Також поінформували про технічні вимоги, яких необхідно дотримуватись при скануванні трудових книжок працівників:
- виконати сканкопії всіх заповнених сторінок трудової книжки в хронологічному порядку,
- сканкопія повинна бути кольорова,
- сканкопії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (підписи, печатки тощо),
- роздільна здатність при скануванні - 300 dpi,
- скановані копії зберегти у форматі JPG або PDF,
- розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Mb
«Краще, аби скан бів надіслан до реєстру, а ще зберігався у людини, які і ксерокопія. Бо зараз з цим питанням у людей, які виіхали з окупованої території є проблеми»,- зазначив Р.Ареп’єв.
Нагадаємо,
Рада проголосувала за ліквідацію Фонду соціального страхування: кому передали функції
Олег Булашев