Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Суббота, 19 Сентября 2020 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Кременчуцька влада розробила регламент роботи усіх учбових закладів в період карантину на СОVІD-19: це мають знати учні та викладачі

 

14 августа 2020 11:45

Дії керівників закладу освіти. 

Сьогодні під час засідання надзвичайної протиепідемічної комісії розглянули та затвердилио регламент роботи закладів загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти Кременчука в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби СОVІD-19.

Як розповів начальник департаменту освіти Геннадій Москалик, цьогоріч не буде загального свята Першого дзвоника. Святкування відбудеться у кожному класі окремо і все навчання має відповідати затвердженому регламенту.

Цей документ спрямований на уникнення рецидивів інфекційних спалахів, виконання санітарно-епідемічних вимог, забезпечення безпечного перебування усіх учасників освітнього процесу в закладах освіти.

Дії керівника закладу освіти:

1. Видає наказ про підготовку роботи закладу освіти в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби СОVІD- 19, яким призначає відповідальних осіб за виконання усіх заходів.

2. Проводить навчання та тренування для всіх працівників закладу з метою освоєння та володіння усіма необхідними навичками по запобіганню розповсюдженню інфекції та визначає конкретні обов’язки та вимоги до роботи кожного.

3. Забезпечує придбання миючих, дезінфікуючих засобів, рукавичок, засобів особистої гігієни, засобів індивідуального захисту (респіраторів, захисних масок) тощо.

4. Забезпечує наявність засобів індивідуального захисту працівникам закладу освіти  із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Кількість засобів індивідуального захисту у закладі забезпечується не менше ніж на 5 робочих днів, зокрема на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.

5. Перевіряє (у складі комісії) стан готовності приміщень: навчальних кабінетів, майстерень, медичних кабінетів, туалетних кімнат, харчоблоків, їдалень, спортивних та тренажерних залів, площадок, ігрових майданчиків тощо.

6. Допускає до перебування в закладі освіти працівників за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, в тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром.

7. Особи, у яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2оС або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до участі в освітньому процесі.

8. Організовує на вході до закладу освіти місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками.

9. Призначає відповідальних осіб та затверджує графіки проведення інструктажів з працівниками та здобувачами освіти про дотримання особистої гігієни, індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби.

10. Розробляє алгоритми дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу СОVІD- 19 серед  працівників закладу  та здобувачів освіти.

11. Забезпечує щоденний моніторинг стану здоров’я працівників та здобувачів освіти.

12. Забезпечує організацію централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, на яких нанесене маркування «Використані маски та рукавички», з подальшою утилізацією.

13. Забезпечує обмеження масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів, необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти – проведення педагогічних рад, засідань ректоратів, конкурсних комісій, конференцій трудового колективу тощо).

14. Забезпечує розміщення інформації (плакатів/банерів) про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю.

15. Забезпечує управління і контроль за дотриманням правил епідемічної безпеки в закладі освіти. Несе персональну відповідальність за дотриманням санітарних та протиепідемічних норм у закладі освіти.

16. Розробляє маршрути руху здобувачів освіти (задіюються всі можливі входи в приміщення закладу) та складає графік, за яким відбувається допуск здобувачів освіти до закладу. Графік допуску повинен формуватися таким чином, щоб запобігати утворенню скупчення учасників освітнього процесу.

17. Забороняє допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім тих, хто супроводжує людину з інвалідністю.

18. Забезпечує проведення перед початком занять опитування педагогами учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. У разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здійснюється ізоляція здобувачів освіти в спеціально відведене приміщення закладу, інформуються батьки (інші законні представники), повідомляє Центр первинної санітарної допомоги за територіальним принципом.

19. Дозволяє вхід до приміщень закладу при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим.

20. Організовує на вході до всіх приміщень закладу місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначаються яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, тощо).

21. Мінімізує пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами, аудиторіями шляхом:

21.1. проведення занять впродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одній і тій самій аудиторії (кабінеті);

21.2. застосування модульного підходу до організації вивчення дисциплін тощо.

22. Передбачає у розкладі занять можливість визначення різного часу початку та закінчення занять (перерв) для різних класів та груп.

23. Забезпечує раціональне використання запасних виходів із закладу освіти, використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.

24. Забезпечує, за можливості, проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

25. Забезпечує наявність у санітарних кімнатах рідкого мила,  паперових рушників (або електросушарок для рук). Використання багаторазових рушників заборонено.

26. Забезпечує після проведення занять у кінці робочого дня (навчальної зміни) проведення очищення і дезінфекції поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо).

27. Забезпечує після кожного навчального заняття проведення провітрювання впродовж не менше 10 хвилин.

28. Розробляє графік харчування здобувачів освіти. Організація мультипрофільного харчування за типом «шведською столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.

29. Забезпечує при організації харчування відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

30. Забезпечує усіх працівників харчоблоку засобами індивідуальною захисту (із розрахунку І захисна маска на 3 години роботи), одноразовими рукавичками, які необхідно змінювати після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов’язаних між собою.

31. Забезпечує ретельне миття рук з милом або обробляння їх антисептичним засобом працівниками харчоблоку після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту.

32. Забезпечує засобами індивідуального захисту (захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками) працівника їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок.

33. Забезпечує при організації харчування умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни (рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

34. Організовує навчання та здійснює контроль щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації працівниками харчоблоку.

35. У разі погіршення стану здоров’я працівника закладу освіти відстороняє від роботи, забезпечує його перебування в ізоляторі та негайно повідомляє адміністрацію центрів первинної медико-санітарної допомоги за територіальним принципом.

36. Організовує навчання в закладі освіти в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 в залежності від рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 («зелений», «жовтий». «помаранчевий» або «червоний»).

«Зелений рівень» – низький ступінь захворюваності. Заклади освіти працюють відповідно до Регламенту роботи закладів загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти м.Кременчука  в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби СОVІD- 19.

«Жовтий рівень» – допустимий ступінь захворюваності. Навчальні заняття організовуються в дві зміни по 3-4 уроки на день в одному класі (основні предмети) з дотриманням Регламенту роботи закладів загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти м. Кременчука в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби СОVІD- 19. Інші заняття проводяться дистанційно.

«Помаранчевий рівень» – середній ступінь захворюваності. Навчальні заняття організовуються в дві зміни з дотриманням Регламенту роботи закладів загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти м. Кременчука в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби СОVІD- 19. Уроки в закладі освіти проводяться протягом 4 днів по 3-4 уроки на день. Один день на тиждень всі уроки проводяться дистанційно крім 1, 4, 5, 9, 11 класів. Адміністрація видає окремий розпорядчий документ, згідно якого проводяться дистанційні заняття (визначає клас/групу, день занять). Заборонене харчування в їдальнях, крім буфетної продукції.

«Червоний рівень» – високий ступінь захворюваності. Відвідування закладів освіти заборонено. Організовується дистанційне навчання для всіх класів/груп.

«Зелений», «жовтий» або «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки дозволяє відвідування позашкільних закладів освіти здобувачами освіти групами кількістю не більше ніж 20 осіб. Вказане обмеження не поширюється на заклади дошкільної та загальної середньої освіти, де відвідування дозволено в звичайному режимі.

37. Розглядає питання щодо використання на договірних засадах спортивних споруд державних і комунальних закладів освіти для проведення занять (тренувань) для спортсменів за умови «зеленого», «жовтого» або «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки.

Крім того, сьогодні на засіданні комісії її члени постановили, що керівники закладів загальної середньої освіти Кременчука на період дії карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 мають організувати для учнів 1-4 класів споживання легких сніданків вартістю до 8 грн. 50 коп., крім учнів 1-х класів, що функціонують на базі закладів дошкільної освіти.

Нагадаємо, цікава статистика: скільки учнів підуть в школу на Полтавщині 1 вересня.

На Полтавщині середній показник навантаження серед 1-11 класів на один комп’ютер – 10 учнів.

 

Олег Булашев 

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию
 

Другие новости

Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться