
Місце друку ваших ідей.
Днями кременчуцькій типографії «Flaerok» виповнюється 5 років. Здавалося б, недовгий час, проте за ці роки із однієї орендованої кімнати у палаці культури «Кредмаш», «Flaerok» розрісся до просторого офісу.
У кожній із кімнат тут відбувається створення та нанесення необхідної продукції за вашим побажанням: на папір, одяг, сумки, картини, та багато іншого.
Засновник типографії Дмитро Зайцев пригадує, як колись отримав перше замовлення - друку серії фото 10 на 15. Того ж вечора купив спеціальний принтер і на ранок віддав замовлення клієнту. Далі почав оформлювати свій ФОП, до співпраці залучив подругу і у вільний час працювали над створенням та друком буклетів, візиток, малюнках на чашках, іншої рекламної продукції.
«А уже цього року, завдяки нашому менеджеру з корпоративного відділу Олександру, ми почали обслуговувати Південну залізницю, друкуючи їм бланки, транспортні і маршрутні листи, талоники на постільну білизну, тощо», - розповідає Зайцев, додаючи, що з роздрібної торгівлі вдалося вийти на оптові замовлення.
Тож на сьогодні на його підприємстві працює значно більше людей.
«Флаєрок розширився завдяки людям, які там працюють. Адже люди – це ресурс, який інколи не дооцінюють роботодавці. Я впевнений, що від мене не підуть працівники, адже вони отримують гідну зарплатню, у порівнянні з середньою по місту. А також ми намагаємося тут створити невимушену творчу атмосферу – з відпочинком та вільним графіком. Хоча при цьому кожен працівник знає свої обов’язки і намагається їх виконувати сумлінно», - його слова.
Так, за останні роки тут з'явилося кілька відділів.
Цього року працевлаштували ще двох дизайнерів - і тепер у трьох креативників «Флаєрка» окремий кабінет.
Ще один новий кабінет – для складу, де теж працевлаштована нова робітниця.
Зустрічає ж відвідувачів уже знайомий хол типографії, де бажаючі можуть побачити продукцію, яку тут виготовляють: з чашками, одягом, речами інтер’єру, вивісками і оформити замовлення.
Окрім цього, тут починають запускати роботу у третьому новому кабінеті – де на речі наносять вишивку: станком для вишивання із 12 нитками. Працівник задає програму, встановлює тип вишивання (гладдю чи хрестиком) і на футболках з’являються логотипи компаній, а на шевронах – необхідні символи військових.
«Моя мама швея, запропонувала таку ідею. Вишивка вважається нішевим нанесенням і тому більш солідні підприємства почали переходити саме на таку продукцію. Її будемо виготовляти не лише для Кременчука. До дня народження Флаєрка ми захотіли вишити наші логотипи на таких подарункових пледах», - показує Дмитро.
Кременчуцька газета вітає «Flaerok» та бажає типографії постійних клієнтів, збільшення їх кількості та нових креативних ідей на шляху до такого ж подальшого розвитку.
Ліна Романченко
Фото Максима Полавця