Кременчугская газета
Воскресенье, 18 Ноября 2018 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

КТУ просить додатково 54 мільйони гривень, а від зайвої сотні відмовляється

 

23 октября 2018 08:30

З кременчужан роблять "зайців".

Останнім часом у кременчуцьких тролейбусах можна спостерігати картину, коли пасажири заходять в салон, готують гроші за проїзд …та їдуть безкоштовно, бо заплатити нікому. Кондуктора в салоні немає.

Нерідко це трапляється не лише вдень, а ввечері в «години пік», коли кременчужани повертаються з роботи і в тролейбусах повно пасажирів.

«Не раз повертаючись з роботи, бачу, що від кінцевої зупинки «Річковий вокзал» до зупинки «Міський сад» («Електростанція»)  кондуктора немає в тролейбусах. На тій зупинці змінюється водій і з’являється кондуктор. Та скільком пасажирам вдається проїхати «зайцями», - дивується кременчужанка Віра.

Це стосується тролейбусів, що курсують по маршрутах №1, 2, 5.

Нерідко кременчужани бачать схожу ситуацію на маршруті, що курсує від зупинки «Міський сад» («Електростанція») до зупинки «Колісний завод».

Чому тролейбуси їздять без кондукторів, останні охоче пояснюють. Не вистачає кадрів у Кременчуцькому тролейбусному управлінні. Тож, коли в одних обід, то інших, аби  підмінити, немає.

У салонах тролейбусів висять оголошення про набір працівників на вільні вакансії.

«Мені ця ситуація відома, більш того, сам бачив, як їздять тролейбуси без кондукторів. Та на Кременчуцькому тролейбусному управлінні не вистачає 15 кондукторів. Керівництво підприємства працює над тим, аби змінити графік і в усіх екіпажах були кондуктори», - прокоментував ситуацію керівник транспортного відділу міськвиконкому Руслан Івашина.

Чому ж мало бажаючих йти працювати кондукторами? Адже в оголошенні про набір анонсують зарплату в 5 тисяч гривень. Та коли поцікавитися в відділі кадрів КТУ детальними умовами, то стає зрозуміло, чому не шикуються черги бажаючих. Бо 5 тисяч гривень отримуть ті, хто виконує план, працює в вихідні дні, нічні години і так далі. А так заплата кременчуцького кондуктора – то «мінімалка». Тобто на руки 3 тисячі 200 гривень.

І схоже цю проблему ні керівництво КТУ, ні чиновники, які займаються міським транспортом,  терміново вирішувати не беруться. Простіше попросити грошей з міського бюджету.

А сума про яку йдеться чимала, вимірюється десятками мільйонів гривень.

Так, на сесії Кременчуцької міської ради, яка пройшла 11 жовтня, депутати внесли зміни до Програми розвитку міського електротранспорту м. Кременчука на 2018 – 2022 роки. Тут йдеться  про суму більше ніж в 54 млн грн, на яку керівництво Кременчуцького тролейбусного управління попросило збільшити фінансування на наступний рік у рамках вищезгаданої міської програми. Депутати пішли на зустріч.

У пояснювальній записці до проекту йдеться, що зміни внесли  через прогнозоване збільшення заробітної плати, вартість електроенергії. Чи потрапляють під дію програми кондуктори – тут не уточнюють.

 

Світлана Павленко

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

 

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться