Кременчуцька газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Середа, 20 Січня 2021
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube

Вы здесь

Медіаменеджер Скрипін та журналіст із Кременчука Фельдман запускають платформу для блогерів

 

2 лютого 2019 14:30

 

«Платформа має залучати інвестиції для продажу часток Youtube-каналів, Facebook-проектів та Instagram-профілів». 

Засновник інтернет-каналів Skrypin.ua та UMN Роман Скрипін і його бізнес-партнер Микола Фельдман запускають прототип медійної біржі – платформу на блокчейн flower.vision. Про це повідомляє Детектор Медіа.

Проект орієнтується на мікроблогерів, медіастартапи та журналістів, які активні в соціальних мережах. Через платформу вони зможуть продавати рекламу, створювати колаборації з іншими партнерами, блогерами, а також організовувати заходи з платним входом.

«Платформа має залучати інвестиції для продажу часток Youtube-каналів, Facebook-проектів та Instagram-профілів. Згодом до платформи долучиться Telegram, і будуть створені можливості долучатись і онлайн-медіа. На нашу думку, це єдиний спосіб відкрити медіаринок наново, створювати можливості інвестувати у ваші проекти, канали та профілі, і всі співвласники будуть отримувати автоматичні відрахування від усіх угод, які проводитимуться на платформі», – зазначив Микола Фельдман.

Комісія за транзакцію всередині платформи становить 4% з кожної транзакції.

Ідея проекту належить Роману Скрипіну. За словами Миколи Фельдмана, вона виникла ще у 2016 році, коли Роман радився з ним про те, як свою аудиторію зробити власниками свого каналу. Проект реалізували за технічної підтримки компанії Riversoft у Кременчуці.

Під час презентації, щоб продемонструвати функціонал flower.vision, Роман Скрипін виставив на продаж на платформі 10% Skrypin.ua (1 акція вартістю 3 тисячі гривень).

Також учасники презентації розповіли, що платформа матиме свою систему вирішення спорів та конфліктів у випадку, якщо у сторін будуть претензії до угод.

У коментарі Микола Фельдман додав, що цей проект уже зацікавив діджітал-агенства, адже використовуючи платформу вони зможуть зекономити на звітності.

«Ми створюємо інфраструктуру, у якій діджітал-агенство може ініціювати офер бренду, бренд може узгодити дати та активності. У блогерів будуть налаштовані ціни на рекламу. У них технічно формуватиметься ціна. Бренд це погоджує і направляє агентствам. Агентство стартує, блогери підтверджують і роблять свої пости – і з’являєтеся звітність. Функціонал дозволяє це робити», – розповів пан Фельдман.

 

 

За матеріалами джерела

Фото: скріншоти онлайн-трансляції

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

 

Інші новини

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Ми в Telegram

Підписатися