Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Четверг, 27 Февраля 2020 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Міжрегіональний швидкісний «Тарпан» виробництва КВБЗ подолав залізницями України 2 мільйони кілометрів

25 января 2020 16:10

Вітчизняна рейкова техніка – як локомотивної тяги, так і моторвагонний рухомий склад – щодня доводить свою конкурентоспроможність і працездатність.

Днями вітчизняний міжрегіональний двосистемний швидкісний електропоїзд ЕКр1-001 «Тарпан» досягнув пробігу 2 млн кілометрів залізницями України. Нині він стабільно й упевнено доставляє пасажирів за маршрутом Київ-Львів та у зворотному напрямку, долаючи щодня 1 тис 270 кілометрів шляху. Про це повідомляє прес-служба ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».

У червні 2014 року два швидкісні електропоїзди серії ЕКр1 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу почали працювати на Укрзалізниці. І ось перший має вже на спідометрі понад 2 млн кілометрів, а другий – ЕКр1-002 теж наполегливо наближається до цієї цифри. Як повідомив нам директор з якості ПАТ «КВБЗ» Тарас Беценко, це станеться приблизно через два місяці.

А тим часом новий регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 станом на 23 січня 2020 року подолав 10 тисяч кілометрів на маршруті Київ - Аеропорт Бориспіль та у зворотному напрямку. Підкреслимо, саме на маршруті, на який він вийшов 27 грудня 2019 року. За цей час красень-дизель перевіз 17 795 пасажирів.

Залишається лише додати, що дизель-поїзд ДПКр-2, який трудиться на Львівській залізниці з 2015 року, теж успішно перевозить пасажирів і має чималу популярність у них. Так само як і два міжрегіональні поїзди локомотивної тяги виробництва КВБЗ, що першими проклали маршрут швидкісного сполучення у 2012 році.

Таким чином, вітчизняна рейкова техніка – як локомотивної тяги, так і моторвагонний рухомий склад – щодня доводить свою конкурентоспроможність і працездатність.

Знову і знову згадується 27 грудня минулого року – день відправлення нового дизель-поїзда у перший рейс з вокзалу Київ Пасажирський о 13-00. Незадовго перед цим на вокзал прибули з рейсів «привітний «Тарпан» (як його охрестили блогери у соцмережах), та два міжрегіональні поїзди локомотивної тяги, які розташувалися на сусідніх коліях. Вони, як і створювачі вітчизняної техніки, проводжали нове дітище крюківських вагонобудівників у дорогу. Ми щиро прагнемо, щоб якомога більше колій на столичному та інших вокзалах були зайняті вітчизняними поїздами. Для цього є всі можливості й потрібна лише політична воля.

 

 

За матеріалами джерела

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться