Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Понедельник, 25 Мая 2020 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

На Крюківському вагонобудівному заводі  виготовлено 1000-ий вагон для перевезення мінеральних добрив  

 

10 апреля 2020 12:45

Мінвози нового покоління – це вагони-хопери краплевидної форми, з заокругленими боковими стінками. Ноу-хау від Крюківського вагонобудівного.

    7 квітня на першій зміні з потоку з виготовлення вантажних вагонів складально-зварювального корпусу ПАТ «КВБЗ» зійшов 1000-ий вагон для перевезення мінеральних добрив моделі 19-7017-05.

    Про це повідомили в прес-службі підприємства

    Після складально-зварювального вагони подають на зовнішнє очищення до корпусу пасажирського вагонобудування. Там є спеціальні очисні камери. Ну а далі – для фарбування на малярну дільницю корпусу вантажного вагонобудування. А потім  на трафаретну, де його прикрашають відповідними написами.

    Minvoz 1000 2

    Мінвози нового покоління – це вагони-хопери краплевидної форми, з заокругленими боковими стінками. Ноу-хау від Крюківського вагонобудівного. Торік ми писали про історію створення такого самого краплевидного вагона для перевезення зерна. Мінвоз – його молодший брат.

    Їх виробництво розпочалося у 2005 році. За інформацією управління виробництвом, тоді було виготовлено 400 вагонів моделі 19-7017 та 200 – моделі 19-7017-01. У 2006 році відповідно 151 та 253.

    Попит на ринку диктує свої правила. Тож до виробництва мінвозів у складально-зварювальному повернулися у 2009 році, замовнику відправлено 157 вагонів для мінеральних добрив.

    У 2019-2020 роках настав новий етап виробництва цих вагонів, цього разу замовник обрав ще новішу модель 19-7017-05. У модельному ряду вантажних вагонів КВБЗ є моделі на будь-який смак та потребу покупця.

    Довідка

    Випуск вагонів-хоперів для перевезення мінеральних добрив моделей 19-7017 і 19-7017-01 на ПАТ «КВБЗ» освоїли у 2005 році. У 2011 модельний ряд вагонів-хоперів для мінеральних добрив розширено вагоном моделі 19-7017-05.

    Експлуатаційні характеристики всіх трьох моделей вагонів схожі: вантажопідйомність вагона кожної моделі становить 71 тонну, внутрішні поверхні кузовів, які контактують з агресивним вантажем, покриті антикорозійним матеріалом. Вагони мають однаковий дизайн і основні габаритні розміри.

    Відрізняється такий параметр, як обсяг кузова: вагон моделі 19-7017 – 91 куб. м, 19-7017-01 – 87 куб. м, 19-7017-05 – 96 куб. м. Моделі вагонів також відрізняються одна від одної конструкцією механізмів розвантажувальних пристроїв. Вагон моделі 19-7017 обладнано розвантажувальними люками з використанням шиберних пристроїв, а вагони моделей 19-7017-01 і 19-7017-05 – розвантажувальними пристроями типу важеля.

    Вагони моделі 19-7017 вперше були поставлені Литовським залізницям. Вагони моделей 19-7017-01 і 19-7017-05 виготовлені й продовжують виготовлятися на замовлення ВАТ «Білоруськалій», м Солігорськ – одного з найбільших виробників і експортерів калійних мінеральних добрив.

     

    За матеріалами джерела

    Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

    Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
    Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

    Другие новости

    Орфографическая ошибка в тексте:
    Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

    Мы в Telegram

    Подписаться