
Станом на 1 лютого 2023 року на базі нової програми Головним управлінням вже оброблено понад 2,6 тис. заяв громадян на призначення субсидій та пільг з яких відповідні виплати призначено 1,1 тис. особам.
Для опрацювання отриманих звернень Пенсійним фондом України, починаючи з 15 січня 2023 року, введено в експлуатацію нову єдину загальнодержавну програмно-технологічну платформу, яка базується на принципах екстериторіальності та використання централізованих вебтехнологій.
Про це стало відомо на нараді в начальника облвійськадміністрації.
За інформацією начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області Володимира Тараторіна, до зазначеної платформи на центральному рівні під’єднано раніше діючий програмний комплекс „Соціальна громада”, який продовжують використовувати всі місцеві центри надання адміністративних послуг та територіальні громади під час прийому звернень громадян для призначення пільг і субсидій.
Під час реорганізації в регіональному управлінні Пенсійного фонду України в межах наявної штатної чисельності та за короткі терміни відбулася зміна організаційної структури, здійснений добір і навчання персоналу. Проведена закупівля додаткової необхідної комп’ютерної техніки та обладнання, здійснено комплексну роз’яснювальну роботу серед населення.
Станом на 1 лютого 2023 року на базі нової програми Головним управлінням вже оброблено понад 2,6 тис. заяв громадян на призначення субсидій та пільг з яких відповідні виплати призначено 1,1 тис. особам.
Робота щодо призначення пільг та субсидій у рамках новітніх цифрових технологій потребує налагодження більш тісної взаємодії між усіма причетними службами, зокрема із надавачами житлово-комунальних послуг, яких у Полтавській області налічується 681.
Відповідно до вимог чинного законодавства зазначені підприємства та організації повинні пройти реєстрацію на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України для створення особистого електронного кабінету, що значно спростить процес взаємообміну інформацією не тільки під час надання населенню пільг і субсидій, а й під час відшкодування витрат безпосереднім надавачам житлово-комунальних послуг.
Незважаючи на вагомі переваги застосування сучасних інформаційних технологій, станом на 1 лютого 2023 року електронну реєстрацію на вебпорталі Пенсійного фонду України пройшли лише 354 житлово-комунальні організації, що становить 52% від їх загальної кількості.
Низький показник залучення надавачів послуг до цифрових технологій пояснюється недостатніми організаційними заходами з боку територіальних громад та житлово-комунальних організацій.
Світлана Павленко