Фахівці Управління захисту споживачів встановили обрахунок покупців під час реалізації попередньо фасованої продукції.
Про це повідомили у Фейсбуці на сторінці Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області
Після отримання скарги проведено позапланову перевірку магазину «Посад», що розташований в у місті Полтава, по вул.А.Кукоби.
У ході проведеної перевірки встановлено: під час контрольного переважування попередньо розфасованої продукції (зокрема «фундук смажений», «цукати (персик сушений), «кеш’ю смажений») невідповідність фактичній вазі (тобто факт обважування) встановлено у трьом контрольних позиціях з трьох перевірених.
Такий обрахунок виник, ймовірно, внаслідок того, що працівниками магазину визначення фактичної ваги проводилося шляхом зважування розфасованого товару разом з тарою. При загальній запропонованій вартості 247 грн 10 коп сума обрахунку склала 5 грн 49 коп.
Покупців закликають: бути уважними при придбані продукції , що фасується безпосередньо у магазині.
"Перевіряйте правильність визначення ваги шляхом контрольного зважування. Та звертайте увагу на те, що при купівлі фасованої продукції вага зазначена на стікері, в будь – якому разі повинна бути дещо меншою, ніж загальна вага такого товару разом з тарою, в яку її розфасовано", – йдеться в повідомленні.
За результатами перевірки підприємству видано припис про усунення порушень з метою забезпечення реалізації прав споживачів.
У період запровадження карантинних заходів, громадяни можуть звернутися щоденно з 9:00 до 18:00, за телефоном☎️ (0532) 60- 66 47 (громадська приймальня) та/ або за номером телефону ☎️(0532) – 54 - 57 – 59 (Управління захисту споживачів).
Світлана Павленко