Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Суббота, 7 Декабря 2019 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Найвищий рівень джинси в регіональних ЗМІ – у полтавських та львівських медіа: дослідження ІМІ

 

18 декабря 2018 13:00

У середньому лише 4% інтернет-новин у регіональних ЗМІ України містять ознаки замовлення, тобто є джинсою.

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення зафіксовано в полтавських (107) та львівських онлайн-ЗМІ (89 замовних матеріалів протягом тижня). 

Про це повідомив Інститут масової інформації. 

Найменше “джинсових” матеріалів виявилося в онлайн-ЗМІ Ужгорода – 15 матеріалів за тиждень.

Такими є результати дослідження контенту місцевих інтернет-ЗМІ в 10 регіонах України, яке провів ГО “Інститут масової інформації” за підтримки проекту Ради Європи “Зміцнення свободи медіа, доступу до інформації і посилення системи Суспільного мовлення в Україні”.

В середньому лише 4% інтернет-новин у регіональних ЗМІ України містять ознаки замовлення, тобто є джинсою. Порівняно до останнього передвиборчого періоду восени 2015 року (15%), цей показник свідчить про те, що активна політична передвиборча кампанія в регіонах ще не стартувала на момент моніторингу.

Головними замовниками матеріалів з ознаками замовлення залишаються місцеві ОДА та РДА: на них припадає в середньому 40% матеріалів з ознаками замовлення. Найбільше місцеву владу піарили ЗМІ Дніпра (59% матеріалів з ознаками замовлення) та Харкова (52%).

Окрім того, за даними дослідження ІМІ, 9% матеріалів з ознаками політичного замовлення в регіональних онлайн-ЗМІ стосувалися діяльності Опозиційного блоку, по 8% – Опозиційної платформи “За життя” та БПП.

Співвідношення політичних та комерційних матеріалів з ознаками замовлення в регіональних інтернет-ЗМІ становило 60% до 40% відповідно, що теж свідчить про низьку поки що активність загальнонаціональних політиків на регіональному рівні.

Моніторинг проводився в 10 регіонах України: Вінниця, Львів, Полтава, Херсон, Харків, Дніпро, Запоріжжя, Одеса, Ужгород та Маріуполь. До моніторингу увійшли всі матеріали, що виходили в інтернет-ЗМІ протягом тижня з 19 по 25 листопада 2018 року. В кожному з обраних регіонів аналізувалося по п’ять популярних місцевих сайтів новин.

Детальніше з методологією дослідження можна ознайомитися на сайті ІМІ.

 

 

За матеріалами з відкритих джерел

 

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться