Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Понедельник, 27 Мая 2019 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Незрозуміле відключення, штраф та ледь не моральне знущання отримала кременчужанка від філіалу «Полтаваобленерго»

 

6 марта 2019 13:30

Пояснення причини відключення на місці не надали.

4 березня близько 13.00 у квартирі кременчужанки, яка мешкає із родиною за адресою пр. Лесі Українки,12, сталося раптове відключення світла.

Як розповідає жінка, вона відразу пішла купувати нову пробку для електрощитової, та її заміна не допомогла вирішити ситуацію. Після цього викликали електриків, і один із них зауважив, що на їх лічильнику борг приблизно у 8 грн 10 коп.

Наступного дня жінка пішла сплачувати до каси «Ощадбанку» штраф, де їй повідомили про борг уже у 170 грн, який вона мовчки оплатила. Тож звідси вона поїхала до філіалу ПАТ «Полтаваобленерго» з чеком про погашення. Хоча, як додає, усі рахунки постійно контролює її мама та сплачує родина завжди все вчасно.

«Тут додам – що ніхто пояснити причини відключення мені не міг. Але я оплатила, оскільки у нас хвора лежача бабуся, якій необхідно ліки тримати в холодильнику і часу розбиратися у ситуації у мене не було», - прокоментувала жінка.

Окрім цього, у кременчуцькому філіалі «Полтаваобленерго» їй дали підписати заяву, у якій було вказано, що вона погоджується сплатити штраф за перепідключення.

«Тобто, після цього я доплатила ще 85 грн штрафу - незрозуміло за що. І коли я з усіма квитанціями приїхала до філіалу уже втретє і запитала про те, коли ж у нас з’явиться світло, мені відповіли: «упродовж трьох наступних днів чи можливо, завтра», - розповідає вона далі.

Після чого працівниця філіалу направила її до будинку, де знаходяться їх майстри. Та там кременчужанку «відфутболили» назад до філіалу, щоб вона принесла ще одну довідку про підключення. Не розуміючи, що відбувається і чому її просто «ганяють» з місця на місце, нічого не пояснюючи і не допомагаючи, жінка попрохала розібратися у ситуації інших знайомих, які приїхали з нею до філіалу і всі разом почали просити надати дозвіл на підключення.

«Було якраз 11.45, але працівниця не захотіла виписувати дозвіл через те, що скоро обід і повідомила, що потрапити до начальника буде проблематично, а дане рішення узгоджує лише він», - розповідає далі кременчужанка.

Усі разом вони дочекалися закінчення обіду і почали домовлятися з юристами «Полтаваобленерго» про дозвіл на підключення. Та кожен із юристів підрозділу повідомляв, що оскільки немає начальника, ніхто дати дозвіл на підключення не може. І лише через кілька годин, після довгих дискусій та вмовлянь світло дали.

Сумарно все підключення: і за послуги електриків, і за борги – обійшлося родині більше 300 грн. Проте, досягнувши очікуваного, жінка здивувалася – за що і чому їй довелося проходити таку невиправдану «бюрократію», якщо всі рахунки вони сплачували своєчасно.

Зауважимо, самій кременчужанці досі нічого не пояснили. Виходить, таку суму нарахували саме через перепідключення. А чому сталося саме відключення – також розвели руками.  

Начальник Кременчуцького філіалу «Полтаваобленерго» Сергій Андрієвський запевнив «Кременчуцьку газету» про те, що відключення через штраф у 8 грн бути не могло. Та що варто розбиратися у ситуації безпосередньо на місці заново.

Незабаром Кременчуцька газета додасть пояснення від ПАТ «Полтаваобленерго», якщо вони будуть.

Нагадаємо, упродовж місяця у кременчуцьких будинках попереджали про перебої з електрикою.

 

 

Аріна Алініна

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться