Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Воскресенье, 16 Февраля 2020 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Нові вагони КВБЗ включать до складу фірмових поїздів Укрзалізниці

 

14 января 2020 16:00

Є у планах запустити міжнародний нічний експрес Мінськ – Ужгород через Брест.

У грудні 2019 року комісія Укрзалізниці під керівництвом директора департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Олександра Красноштана здійснювала приймання пасажирських вагонів КВБЗ, виготовлених згідно з контрактами, укладеними ще у серпні 2018 року. Від КВБЗ відповідальним за цю роботу був директор з якості Тарас Беценко. Відтак замовнику передано наприкінці року 15 нових пасажирських вагонів.

А усього у 2019-ому Укрзалізниця придбала у Крюківського вагонобудівного заводу 18 пасажирських вагонів. Три, як ми вже повідомляли, поставлено ще у січні, на початку 2019 року. Серед поставленого рухомого складу 16 спальних вагонів купейного типу і 2 спальні вагони типу СВ.

Priyomka passag vagonov 3

 

Priyomka passag vagonov 4

 

Priyomka passag vagonov 5

 

Під час приймання вагонів ми зустрілися з Олександром Красноштаном і попросили його розповісти про роботу комісії. Інтерв’ю тривало у купе поїзда.

– Олександре Михайловичу, як вам працюється у ролі голови комісії з технічного приймання вагонів?

– Чесно кажучи, я вперше очолюю таку групу. До неї увійшли спеціалісти науково-дослідного конструкторсько-технологічного інституту Укрзалізниці, технічні спеціалісти, які мають відповідну компетентність, щоб розглядати весь комплекс питань. Робота копітка. Головна її мета – перевірити дотримання виконавцем, тобто Крюківським вагонобудівним заводом, усіх технічних умов, що прописані у договорах. Тож максимум уваги приділяємо таким аспектам, як безпека руху, пожежна безпека, енергоефективність, комфорт для пасажирів.

За рік вагон перевозить у середньому 15 тисяч пасажирів. Це чимало і важливо, щоб кожен почувався у дорозі максимально комфортно. Для цього ми і працюємо: перевіряємо все усередині, оглядаємо підвагонне обладнання, залазимо на дах вагонів.

Персонал Укрзалізниці задоволений роботою тих вагонів, що ми отримали від КВБЗ у 2017-2018 роках. Вірю, що й ці будуть такі самі.

Priyomka passag vagonov 11

 

Priyomka passag vagonov 13

 

Priyomka passag vagonov 14

 

Priyomka passag vagonov 9

 

– Помітила, що ви працюєте з ліхтариком, зазираєте у кожну шпарину.

– Саме так. Звичайно, є невеликі зауваження, які ми з технічними спеціалістами усуваємо, приймаючи спільні рішення у процесі роботи. Є й такі, які ми хочемо запропонувати КВБЗ для подальшого втілення у нових вагонах.

Наприклад, для зручності пасажирів ми хочемо впровадити електронне табло з позначенням маршруту, номера вагона на боковій частині кузова вагона. Також попросимо розробників придумати, як здійснити освітлення сходинок, щоб пасажирам було зручно виходити і заходити у вагон на станціях, де недостатнє освітлення у темну пору доби.

Зазначу, що фахівці КВБЗ не залишають поза увагою наші зауваження, намагаються попередити побажання замовника.

Priyomka passag vagonov 15

 

Priyomka passag vagonov 10

 

Priyomka passag vagonov 12

 

Priyomka passag vagonov 8

 

– На яких маршрутах працюватимуть ці вагони?

– Ми плануємо сформувати з цих вагонів два состави нічних експресів. Вони мають неабияку популярність у пасажирів. Наприклад, нічні експреси Київ – Маріуполь, Івано-Франківськ – Констянтинівка дуже подобаються людям. І нам, працівникам залізниці, теж. Я якраз їхав від Знам’янки до Кременчука поїздом Харків – Одеса, у складі якого вагони виробництва КВБЗ. Велика відмінність від старих вагонів радянських часів.

Є у планах запустити міжнародний нічний експрес Мінськ – Ужгород через Брест.

Priyomka passag vagonov 2

 

Як наочна ілюстрація слів Олександра Красноштана, нас оточували гарні нові інтер’єри пасажирського купейного вагона. Під час їх створення використано сучасні матеріали, суттєво підвищено рівень комфорту. 70% обладнання вагона вітчизняного виробництва, зокрема меблі, системи кондиціювання та вакуумні туалети. Для зручності пасажирів передбачені розетки на рівні верхніх полиць, збільшена кількість розеток у проходах. До того ж у кожному купе відчиняються кватирки, а вода для чаю нагрівається безвідносно руху поїзда і є гарячою вже під час посадки пасажирів. Покриття підлоги – ковролін, є й автомат для приготування кави.

Як повідомила 8 січня поточного року пресслужба Укрзалізниці, нові вагони будуть включені до складу фірмових поїздів.

Придбання пасажирських вагонів здійснюється винятково за кошти компанії. Укрзалізниця не отримує фінансування з державного бюджету для оновлення пасажирського рухомого складу, як це передбачено законом. За результатами 2019 року збитки в пасажирському секторі (загалом у далекому та приміському залізничному сполученнях) можуть перевищити 12 млрд грн.
У тому, що для придбання нового рухомого складу необхідне державне фінансування з бюджету, КВБЗ солідарний з Укрзалізницею. І неодноразово порушував проблему на всіх рівнях.

Та повернемося до контрактів на постачання 54 вагонів, про які ми говорили на початку. Отже 8 вагонів поставлено у 2018 році, 18 – у 2019-ому.

Укрзалізниця та КВБЗ домовилися, що решту вагонів буде поставлено у першому півріччі 2020 року.

Priyomka passag vagonov 7

Нагадаємо, Крюківський дизель-поїзд ДПКр-3 знову працює на маршруті.

 «Головне завдання 2020 року - зберегти позиції та збільшити частку експорту» - голова наглядової ради ПАТ «КВБЗ» Володимир Приходько.

 КВБЗ отримав відзнаку «За технологічність та інновації»

 

Прес-служба КВБЗ

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться