
Англійська мова за вимовою та граматикою суттєво відрізняється від української. Тут діють певні правила та принципи. Зокрема мова йде про порядок розташування слів у реченнях. Порядок слів визначає тип речення, яке може бути питальним, заперечним або позитивним.
Особливості будови речення в англійській мові
Зазвичай саме граматичні питання використовують, створюючи тест з англійської мови. Це пов'язано з тим, що їх найважче вивчати, особливо дітям, через велику кількість винятків та особливостей. Проте тестування допомагає визначити прогалини у знаннях та зробити певні наголоси на відповідні теми, що дитині не вдалося добре засвоїти.
Do – це допоміжне дієслово, яке використовується в англійській мові під час побудови речення. У перекладі воно означає «діяти». Проте у питальних реченнях воно не перекладається та використовуються у якості допоміжної частинки.
Коли використовувати частинки do і does:
-
У стверджувальних реченнях «do» використовується у всіх випадках, окрім третьої особи однини. Тобто якщо мова йде про виконувачів дії: you, we, they, то в такому випадку допоміжне дієслово має форму «do».
-
Якщо ж мова йде про третю особу однини, зокрема про: he, she, it, то в такому випадку використовується форма does.
-
В питальних реченнях допоміжне дієслово виходить на перший план та розташовується на початку речення. Вибір форми також залежить від виконувача дії.
Насправді це досить проста тема, яку вивчають у 3-5 класах, але більшість учнів її складно та важко сприймають, через різницю з українською мовою.
Як краще засвоїти граматичну інформацію в англійській мові?
Оптимальний варіант – це постійна практика, тобто спілкування з носіями іноземної мови. Лише спілкування допоможе покращити знання без витрат величезної кількості часу та вивчити основи побудови речень. Справа не лише у частинах do та does, але й у тонкощах побудови речень різного часу. Наприклад у минулому простому часі: past simple tense, правильні дієслова мають закінчення «ed», якого не існує у неправильних дієсловах.
Для дітей граматичний матеріал рекомендовано викладати у вигляді ігор, мобільних додатків. Це спрощує спілкування, а також дозволяє дитині набирати певні бали у мобільних додатках. Старі методи, з постійним вивченням та повторенням, погано працюють через нудність та неможливість сприймати слухову інформацію деякими дітьми. Для таких дітей рекомендовано використовувати подання матеріалу у картинках або з використанням відео. Також під час занять офлайн можна використовувати рухливі ігри, вивчаючи нові слова.