Кременчуцька газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Неділя, 1 Серпня 2021
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube

Вы здесь

Перекриття залізниці у Кременчуці: «Зараз акції проводити не будемо, бо питання вирішуються»

 

 

24 червня 2021 14:00

Про що домовилось керівництво Південної і Одеської залізниці із працівниками локомотивного депо станції «Кременчук».

Сьогодні у Кременчуці відбулась зустріч представників вільних профспілок з керівництвом Південної залізниці на чолі з керманечем Миколою Уманцем. Були присутні  представники керівництва Одеської залізниці, серед них Олександр Коломієць, заступник директора регіональної філії «Одеська залізниця» Олександр Коломієць.

Відразу варто нагадати, що саме на сьогодні запланували збори трудового колективу локомотивного депо «Кременчук». А також кременчуцькі залізничники у разі невиконання їх вимог готові були до радикальних кроків, як перекриття руху потягів.

Але перед цим відбулись переговори, які тривали понад годину. Коментарів від пана Уманця і пана Коломійця не надходило. А ось голова вільної профспілки локомотивного депо станції «Кременчук» Сергій Москалець, повідомив, що досягнуто ряд домовленостей.

Він нагадав, що після зустрічі з керівниками Південної залізниці на чолі з її керманичем Миколою Уманцем, яка мала місце минулого тижня, вже почали виконувати 80% вимог кременчуцьких залізничників.

«Серед іншого сьогодні ми домовились, що бригади залізничного депо «Кременчук» обслуговуватимуть 4 «нитки» по станції «Помічній. Також ми домовились, що наші бригади пускатимуть далі Знам'янки. Адже зараз там знаходять 1000 причин, аби не пускати наші (депо «Кременчук» - авт.). А причини знайти легко. Адже деяким локомотивам понад 30 років. У той час, як їх строк експлуатації 25 років. Вони пішли «по другому колу», - говорить С. Москалець.

Також сьогодні під час зустрічі із керівництвом Південної і Одеської залізниці намагались вирішити питання по пасажирських перевезеннях.

Так розглядатиметься питання щодо руху парного потягу «Харків-Одеса», «Одеса-Харків». Зараз на ньому задіяно три локомотивні бригади. А кременчуцькі члени вільної профспілки пропонують, щоб їх було дві. І з Харкова до Кременчука обслуговувала одна бригада.

Торкнулись сьогодні і питання оздоровлення дітей залізничників. Тут проблеми роками накопичувались, як сніговий ком. Так у діючі табори не беруть дітей працівників, які входять до вільних профспілок.

«Ділять дітей на тих, чиї батьки працюють у так званій «кишеньковій» профспілці і на тих, хто у вільній. Під Полтавою є табір оздоровлення, який будували ще наші батьки, тобто, вкладали сили і кошти всі працівники залізниці. Але свого часу його віддали Профспілці залізничників і транспортних будівельників, але нашим дітям туди не потрапити», - це вже розповідає про суть проблеми голова об'єднання вільних профспілок Південної залізниці Сергій Лашко.

А ось Сергій Москалець говорить, що під час сьогоднішньої зустрічі пан Уманець пообіцяв, що діти членів вільної профспілки можуть відпочивати в таборі «Сонячний», що в Харківській області, але там вартість путівки вища, ніж в таборі Полтавської області.

«Тепер треба вирішити з місцевою владою питання про часткове відшкодування путівок за рахунок бюджету міста», - зазначив С.Москалець.

У результаті він повідомив, що так, як керівництво Півдненної залізниці йде на зустріч, виконуючи ряд вимог, то зараз до радикальних заходів, як перекриття залізниці, не вдаватимуться.

«Акції проводити не будемо, бо питання вирішуються», - говорить С. Москалець.

Машиніст Шуляковський вказав, що за права залізничників активно бореться лише зовсім незначна частина його колег - членів вільних профспілок. А ось тому ж керівництву локомотивного депо «Кременчук», виходить, це питання не актуальне, адже навіть на зустріч сьогодні представники не з'явилися. 

Нагадаємо, раніше кременчуцькі залізничники (переважно представники вільної профспілки локомотивного депо «Кременчук») висунули керівництву Південної залізниці низку вимог, а в разі їх невиконання готові перекривати залізничні шляхи.

Як розповів голова вільної профспілки локомотивного депо станції «Кременчук» Сергій Москалець, найперша вимога кременчуцьких залізничників стосується саме локомотивів - містяни хочуть, аби по їх дорозі їздили локомотиви саме Південної залізниці, а не локомотиви Одеської залізниці, які відбирають хліб у місцевих машиністів.

Крім того, у місцевих залізничників є питання по схемі ремонту локомотивів, яка діє зараз. Так їх ганяють на ремонт чи на станцію «Куп'янськ», за 400 кілометрів, чи на станцію «Гребінку», за 300 кілометрів, а інколи звідти їх повертають не справними. Кременчуцькі залізничники хочуть, аби локомотиви ремонтували на місці - у депо «Кременчук».

До того ж, у залізничників є питання по оплаті праці.

Голова вільної профспілки локомотивного депо «Кременчук» говорить, що звернення з вищенаведених фактів направив до Ради нацбезпеки і оборони України, Служби безпеки України, Міністру інфраструктури, керівництву Укрзалізниці.

Раніше керівництву Південної залізниці пропонували вивчити всі поставлені перед ними питання і дати на них відповіді. Адже 24 червня відбудуться збори трудового колективу і в разі не вирішення поставлених питань вільні профспілки готові перекрити рух залізницею на залізничному вокзалі в Кременчуці.

Нагадаємо, Кременчуцькі залізничники готові блокувати залізницю

Читайте: Знайти порозуміння: до Кременчука приїхало все керівництво Південної залізниці, аби на місці вивчити проблемні питання машиністів

 

 

Світлана Павленко

Фото, відео Олександра Попенка

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Якщо Ви знайшли помилку в тексті, виділіть слово, натисніть CTRL + Enter і відправте повідомлення в редакцію

Ми в Telegram

Інші новини

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Ми в Telegram

Підписатися