Питання №1. Як компанія розраховує збиток?
Існують декілька способів розрахунку завданого збитку. Наприклад при пошкодженні автівки - перший – на підставі експертної оцінки або другий – на підставі рахунків СТО, з якими страхова компанія співпрацює, або на підставі рахунків сервісних СТО.
Питання №2. Хто саме буде отримувати страхове відшкодування, якщо ваш автомобіль був придбаний у кредит? Оскільки вигодонабувачем за договором страхування може бути і банк.
Питання №3. У яких випадках компанія відмовить у виплаті?
Питання №4. На які терміни треба звернути увагу в Правилах страхування?
Питання №5. Як правильно поводитися при настанні страхового випадку?
І наостанок. У разі виникнення суперечок із вашою страховою компанією щодо виплати відшкодування, спілкування із страховою компанію ведіть виключно у письмовій формі. Робіть обов’язково копії з усіх оригіналів документів перед тим як надати їх страховій компанії.
Якщо у вас виникли питання щодо договору страхування, пишіть: office@mega-polis.biz, телефонуйте – (0536) 78-24-81, моб. 067 535 2829
Нагадаємо, як не схибити при виборі страхової компанії - 5 порад.