Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
COVID-2019
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Дізнайтеся та здивуйтеся: скільки коштів кандидати у нардепи по Кременчуку витратили на виборчі перегони-2019


1 августа 2019 08:30

Кременчуцька газета досліджувала звіти про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидатів у нардепи, які набрали найбільшу кількість голосів в одномандатному виборчому окрузі №146.

 

Кременчуцька окружна виборча комісія отримала фінансові звіти від кандидатів у народні депутати України по кременчуцькому виборчому окрузі №146. Із них можна прослідкувати: скільки і хто із учасників парламентських виборчих перегонів затратив на передвиборчу кампанію. Кременчуцька газета вирішила розглянути фінзвіти першої вісімки кандидатів, які набрали найбільшу кількість голосів.

Так, обраний нардеп до Верховної ради - Юрій Анатолійович Шаповалов повідомив, що загалом затратив на вибори 49 тис 254 грн. І що цікаво, усі ці кошти – лише його власні. Жодних добровільних внесків від фізичних чи юридичних осіб він не отримував. Як і вказаний «0» (нуль) у графі про затрати на розміщення друкованих агітаційних матеріалів (білбордів, сітілайтів та іншого).

Так само, відповідно до звіту, він не затратив жодної копійки на оплату ефірного часу на телебаченні чи радіо. Лише 15 тис 275 грн – на виготовлення друкованих матеріалів та 33 тис 99 грн – на використання реклами у друкованих ЗМІ.  

При цьому викликає здивування: як проплачувалася його реклама в Інтернеті.

А ось хто проплачував приховану рекламу, яка асоціюються з рекламою кандидата в нардепи України Юрія Шаповалова і була розвішена по всьому місту, викликає питання. Ми вже порівнювали приховану рекламу з рекламою Ю.Шаповалова в інтернеті, і можна побачити, що з рекламних площин зник лише слоган «Кременчук голосує за Шаповалова». Він змінений на «Зробимо Кременчук кращим».

Тепер ми плануємо звернутися до компетентних органів, щоб вони провели відповідну перевірку та вказали громаді, чи є порушення у проплатах пана Шаповалова.

 

Фелікс Олександрович Урін затратив 377 тис 998 грн. Із них – власних коштів – «0» (нуль). За звітом, у предвиборчій гонці йому допомагало використання коштів добровільних внесків юридичних осіб: 275 тис грн та добровільні внески фізичних осіб – 102 тис 998 грн.

Кандидат витратив свій виборчий фонд так:

-          81 тис 950 грн – на виготовлення друкованих матеріалів передвиборної агітації,

-          48 тис грн – оплата ефірного часу на ТБ,

-          17 тис 280 грн – публікацію агітматералів у ЗМІ,

-          212 тис 142 грн – на розміщення агітматеріалів на бордах, вивісках, сітілайтах,

-          18 тис 625 грн -  на розповсюдження агітматеріалів, проведення агітзаходів.

 

Геннадій Михайлович Іванян на предвиборчу агітацію використав 807 тис грн. Із них 727 тис грн - власних коштів, 80 тис грн – добровільні внески юридичних осіб.

Розподілив він їх на виготовлення друкованих матеріалів – 46 тис 516 грн, виготовлення відеозаписів – 4 тис 800 грн, на сувеніри та канцтовари – 35 тис 200 грн. Найбільше кандидат затратив на ефірний час – 655 тис 944 грн, реклама у ЗМІ коштувала йому 15 тис 425 грн. Реклама на бордах та сітілайтах – 42 тис 289 грн.

Цікаво, що графу «Розповсюдження виборчих листівок, друкованих матеріалів...» кандидат не заповнив, хоча по місту ходили молоді люди у футболках з написом на підтримку кандидата та роздавали агітпродукцію.

 

Сергій Володимирович Мазур вказав у фінзвіті  загальну витрачену суму у 940 тис 500 грн. Серед них використав 660 тис грн власних коштів, 280 тис 500 грн – добровільних внесків фізичних осіб.

На листівки та буклети кандидат витратив – 193 тис 225 грн, на виготовлення відеозаписів – 2 тис грн, на сувеніри – 11 тис 400 грн. На агітаційні намети – 24 тис 680 грн, на публікації у ЗМІ, ефіри на радіо та ТБ – 109 тис 561 грн, на бігборди – 334 тис 875 грн, ще 263 тис 850 грн кандидат спрямував на розповсюдження агітматеріалів, проведення агітзаходів.

 

Ростислав Валентинович Зауральський на передвиборчу гонку затратив 2 тис 889 грн, із них власних коштів – 2 тис 189 грн, добровільні внески фізичних осіб складали лише 700 грн.

Цей кандидат використав 864 грн свого виборчого фонду на виготовлення друкованої агіпродукції, 1 тис 500 грн на виготовлення та встановлення агітнаметів, 525 грн – на розповсюдження агітматеріалів, проведення агітзаходів.

 

Оксана Миколаївна Піддубна повідомила, що на всю передвиборчу витратила 22 тис 699 грн. І усе це – її власні кошти. За її даними, вона не отримала жодної гривні добровільних внесків. З виборчого фонду кандидат 9 тис 216 грн витратила на рекламу у ЗМІ, 8208 грн на оплату ефірного часу на ТБ та 3 тис 700 грн – на друковані матеріали. Ще 1 тис 575 грн кандидат витратила на на розповсюдження агітматеріалів, проведення агітзаходів.

 

Геннадій Миколайович Музика на передвиборчу агітацію затратив 530 тис грн,

Із них 30 тис грн – власних коштів, 500 тис грн – добровільні внески юридичних осіб,

Кандидат використав ці кошти так:

-          виготовлення друкованих матеріалів передвиборної агітації-21 тис 400 грн,

-          оплата ефірного часу на ТБ - 118 тис 560 грн,

-          публікація агітматералів у ЗМІ - 147 тис 625 грн,

-          розміщення агітматеріалівна бордах, вивісках, сітілайтах - 235 тис 125 грн

-          оренда приміщень для проведення агітації - 3 тис грн.

 

Володимир Михайлович Пелипенко використав лише 100 тисяч грн. Усі вони пішли з кишені чиновника. За поданою інформацією, йому не надходили добровільні внески.

Кандидат 15 тис 963 грн витратив на виготовлення агітматеріалів, 19 тис 800 грн заплатив за ефір на ТБ, 28 тис 372 грн – за публікацію агітматеріалів у ЗМІ, 900 грн – за аренду приміщення для проведення передвиборної агітації, 19165 грн – за розміщення реклами на носіях зовнішньої реклами. Ще 15800 він витратив на розповсюдження агітматеріалів, проведення агітзаходів.

Нагадаємо, Шаповалова обрали депутатом лише 14,2% виборців округу.

У Кременчуці окружком обробив 100% протоколів із дільничних виборчих комісій: офіційні дані.

Ось так і вір: екзит-пол від «Соціального барометру» Шаповалову суттєво зависив кількість голосів.

Також:  кінець епохи брехні та фіолетової фарби. Чому категорично не можна було підтримувати нардепа Шаповалова.

У Кременчуці на виборчих дільницях присутні «журналісти», які не знають, що вони висвітлюють, - НСЖУ.

У Кременчуці на дільниці жінки з блокнотом відмічали виборців - підозрюють сітку.

На виборчій ділянці біля школи №24 також зафіксували факт підвезення виборців.

 

Ліна Романченко, Олег Булашев

Фото Кирило Воронцов 

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться