Кременчуцька газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Середа, 4 Серпня 2021
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube

Вы здесь

Пробіг дизель-поїзда Крюківського вагонзаводу ДПКр-2 наближається до 1 млн кілометрів

 

 

21 липня 2021 18:00

Експлуатаційна швидкість даного потяга - 140 км / год.

У Львові зустрілися і тепер постійно працюють дизель-поїзди Крюківського вагонзаводу двох серій ДПКр-2 та ДПКр-3.

Дане фото облетіло Засоби масової інформації та соціальні мережі. Про нього, а також детальніше про опис роботи ДПКр-2 розповіла у своєму дописі керівниця прес-служби підприємства Анна Кудіярова.

«Здається, зовсім нещодавно перший український дизель-поїзд ДПКр-2-001 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу вирушив у свій перший рейс з пасажирами. А було це 3 жовтня 2015 року. Тож незабаром уже 6 літ, як поїзд на Львівській залізниці», - написала вона у Фейсбуці.

Сьогодні він трудиться на тому ж маршруті, з якого починав, - Львів-Чернівці.

«Це основний його маршрут, та бува направляють і на інші», – розповідає начальник відділу сервісного обслуговування ПАТ «КВБЗ» Михайло Горбань.

Так, ми пам’ятаємо, що саме ДПКр-2 був одним із учасників відкриття Бескідського тунелю 29 травня 2018 року, возив у гори журналістів та інших пасажирів.

Від Львова до Чернівців – 267 кілометрів. На маршруті чотири зупинки: Ходорів, Івано-Франківськ, Коломия, Снятин.

О 6.04 ранку дизель виїжджає з Чернівців. О 9.51 він у Львові. Вечірній рейс зі Львова стартує о 18.09, щоб бути у Чернівцях о 22.05.

Станом на 18 липня загальний пробіг ДПКр-2-001 складає 933 443 кілометри. За кожну добу ця цифра збільшується принаймні на 534 кілометри. Тож не за горами той день, коли наш перший дизель-поїзд приєднається до своїх сородичів, створених на КВБЗ: міжрегіональних поїздів локомотивної тяги МПЛТ та міжрегіональних швидкісних електропоїздів ЕКр1 «Тарпан», які мають пробіг, що обчислюється в мільйонах кілометрів.

Обслуговування поїзда ТО-2, ТО-3 здійснюється в моторвагонному депо Львова. Планові регламентні ремонти – в Тернополі, де є відповідна ремонтна база. Останній з них - ТР-2 пройшов у листопаді 2020 року. Тобто на Львівській залізниці разом з заводом-виробником налагоджено технічне обслуговування та планові ремонти.

За участю залізничників та представників КВБЗ регулярно проводяться наради з якості, на яких обговорюються всі робочі моменти експлуатації ДПКр-2, не припиняється робота над удосконаленням систем і вузлів дизель-поїзда. Остання така нарада відбулася наприкінці червня поточного року.

Довідково

Дизель-поїзд ДПКр2-001 виробництва ПАТ «КВБЗ» складається з трьох вагонів. Його конструкція дозволяє формувати склад від двох до п’яти вагонів. Експлуатаційна швидкість - 140 км / год, конструкційна - 154.

Кузови виготовлені з нержавіючої сталі, встановлені жорсткі зчіпні пристрої, міжвагонні переходи герметичні. Ходова частина - візки виробництва ПАТ «КВБЗ» з пневморесорами, що робить хід поїзда плавним, комфортним для пасажирів.

У складі дизель-поїзда два головних вагони з кабінами управління і апаратними відсіками. Носова частина вагонів має краш-систему для збереження машиністів, пасажирів і самого поїзда на випадок зіткнення з будь-якими перешкодами.

Вагони мають блоки крісел, які розміщені за схемою 3х3, тамбурні зони. В одному з головних вагонів є місця для розміщення інвалідів в інвалідних візках, спеціальний підйомник. Кількість місць для сидіння - 283 плюс 2 місця для інвалідів у візках або плюс 6 відкидних сидінь, якщо місця для інвалідів не будуть зайняті.

Дизель-поїзд має розсувні двері: двостулкові й одностулкові. Довжина тривагонного дизель-поїзда - 73 560 мм, ширина кузова 3500 мм. Кількість приводних візків - три (по одному в кожному вагоні).

Дизель-поїзд ДПКр-2 обладнаний кліматичною системою, вакуумними туалетами закритого типу, засобами відеоспостереження, здійснюється автоматична діагностика роботи всіх систем, зокрема й автоматичний контроль нагрівання букс. Під час поїздки пасажири всіх вагонів отримують інформацію за допомогою електронного табло про швидкість руху, дату, температуру повітря, часу в дорозі та до пункту призначення.

Нагадаємо, Голова наглядової ради «КВБЗ» Приходько про підписану угоду на постачання 100 пасажирських вагонів «Укрзалізниці»

Дизель-поїзд ДПКр-3 виробництва КВБЗ пробіг вже  35 тисяч кілометрів

 

 

За матеріалами автора допису

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Якщо Ви знайшли помилку в тексті, виділіть слово, натисніть CTRL + Enter і відправте повідомлення в редакцію

Ми в Telegram

Інші новини

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Ми в Telegram

Підписатися