Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

П’ять років на магістралях Укрзалізниці трудяться українські швидкісні електропоїзди «Тарпан»


24 июня 2019 14:45

За п’ять років два електропоїзди перевезли до місця призначення близько 2,2 млн пасажирів.

У ці дні виповнюється п’ять років, як швидкісні міжрегіональні двосистемні поїзди «Тарпан», створені й побудовані в Україні, на Крюківському вагонобудівному заводі, покинули корпус пасажирського вагонобудування, перетнули прохідну (як справжні вагонобудівники) і почали своє самостійне життя на залізниці. Події в червні 2014 року розвивалися так: 16 червня ЕКр1-001 виїхав до Києва, 19 червня вирушив його побратим ЕКр1-002. Про це повідомляє ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».

А 24 червня на залізничних вокзалах «Дарниця» і «Київ-пасажирський» за участю високих посадових осіб, керівників Укрзалізниці та КВБЗ відбулися урочистості з нагоди відправлення в перший рейс електропоїзда «Тарпан» ЕКр-1-001. Наш перший електропоїзд повіз пасажирів до Львова. Цього ж дня другий ЕКр-1-002 - поїхав в обкатний рейс на Одесу.

24 червня 2014 року стало днем, коли Україна увійшла в число менше  ніж 10 країн світу, які можуть створювати і випускати швидкісні двосистемні електропоїзди. Вони успішно здійснили і ті перші, і інші свої рейси. І ось уже п’ять років успішно трудяться на магістралях України.

П’ятирічна експлуатація показала, що український швидкісний двосистемний електропервісток вийшов вдалим. І це радує наші серця. У той же час гірко від того, що за п’ять років Укрзалізниця, яка гостро потребує сучасного рухомому складу, не замовила більше жодного швидкісного електропоїзда або хоча б міжрегіонального швидкісного поїзда локомотивної тяги, які по комфорту не відрізняються від електропоїздів. Вони створені в той же період, і тільки два таких состави поставлено УЗ.

За інформацією заступника начальника відділу технічного сервісу управління якістю продукції КВБЗ Олександра Куценка, за п’ять років міжрегіональні швидкісні електропоїзди «Тарпан» наїздили разом понад 3 млн 457 тисяч кілометрів. У тому числі  станом на 24 червня поточного року ЕКр1-001 «намотав» 1 755 994 км, ЕКр1-002  - 1 701 208 км. Вони освоїли практично всі основні маршрути, на яких працюють поїзди Інтерсіті +. А саме: з Києва на Львів, Одесу, Запоріжжя, Дніпро, Харків, Кривий Ріг, Тернопіль. Були також експериментальні поїздки без пасажирів на Чоп, Мостиську, Ужгород, Константиновку.

За п’ять років два електропоїзди перевезли до місця призначення близько 2,2 млн пасажирів.

У дні п’ятиріччя з початку експлуатації наших двосистемних швидкісних міжрегіональних електропоїздів, дні підготовки до 150-річчя КВБЗ якраз готується до друку книга, яка розповість про історію створення цих потужних і красивих машин, про те, як вони виникли спочатку в головах своїх творців, потім в кресленнях і, нарешті, стали реальністю. А також про те, як нелегко і непросто пробивали вони собі дорогу на магістралі.

Ми вітаємо з цією датою творців швидкісних електропоїздів, всіх наших партнерів, які поставляли комплектуючі, проводили випробування, були поруч, допомагали, а також працівників Укрзалізниці, зокрема Української залізничної швидкісної компанії, які з любов’ю і турботою експлуатують вітчизняні електропоїзди. І, звичайно ж, пасажирів, які отримали нову можливість пересування залізницею. Всіх-всіх, хто вважає себе причетним! З п’ятиріччям вас, українські «Тарпани»!

 

 

За матеріалами джерела

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться