Кременчуцька газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Понеділок, 23 Листопада 2020
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube

Вы здесь

Рано Малецький хвастався: за ті гроші, які пропонують, один з найбільших підрядників у світі не погоджується будувати новий міст у Кременчуці

 

29 жовтня 2020 14:45

Пропозиція і відповідь: китайська фірма і полтавські дорожники.

Триває процедура подання тендерних пропозицій, нещодавно вкотре розанонсованого мером міста будівництва нового моста саме у Кременчуці. У розрізі оголошеного тендеру «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через Кременчук) - Маріуполь на ділянці обходу Кременчука з мостовим переходом через р. Дніпро в Кременчуці» надійшла вимога про усунення порушення.

Зокрема, зауваження про те, що наразі в умовах пропозиції закладена низька оплата праці і потенційний підрядник – одна із китайських фірм, яка має досвід на таких роботах, на дані пропозиції не погоджується.

«У нас є один з найбільших підрядників у світі, державна компанія Китаю, який може виконати цей проект. Вони можуть. Якщо вони побудували Великий міст Данян-Куншань (165 км), міст через Дніпро повинен бути для них арахісом. Але ми повинні їх мотивувати. У вас хороший бюджет на це будівництво (але, до речі, нижчий, ніж у Запоріжжя). Але для них це не «яблуко, яке вони відчайдушно хочуть вкусити». Вони мають без нас майже 100 мільярдів доларів щорічного доходу (більше реального ВВП усієї України). Також китайці тепер вагаються приїхати в Україну через пандемію. Отже, запросити їх не очевидна легка робота. Ми почали вивчати ваші технічні вимоги до перекладу та підготовки їх запрошення і виявили:

1. Ви встановлюєте обмеження за людські години та погодинну зарплату в розмірі 3 доларів на годину. За такі гроші, можливо, працюватиме український робітник. Але якість також очікується за 3 долари. Така форма виключає конкуренцію з нерезидентами (суперечить закону), оскільки жоден іноземний кваліфікований будівельник не буде працювати за такі гроші. Навіть африканський не спрацює. Китайський будівельник зараз заробляє вдома щонайменше 2000 доларів на місяць. За кордоном - з коефіцієнтом 1,5 або 2 залежно від країни та умов. Якщо ви щойно розрахували це до останнього цент - спробуйте виконати це. Ви можете найняти 100 000 робітників тощо. Але якщо ми переконаємо китайців взяти цей проект, ми не будемо диктувати їм, що і як робити. Я сподіваюся, що вони направлять 100-150 робітників і будуватимуть протягом року замість запланованих 4 років (або вони повинні побудувати Великий міст Даньян-Куншань протягом 200 років ...).

2. Ви також використовуєте готовий проект та розрахунки до останнього цвяху. Не повинно бути завданням замовника диктувати підряднику, скільки людських годин він витратить і скільки він заплатить робітникам. Ви впевнені, що ваша пропозиція є найкращим рішенням? Ця компанія має найбільший у світі досвід будівництва мостів. На якому проекті заснований ваш проект будівництва? Я цілком впевнений, що на старовинному проекті радянського мосту, зробленому в той час, коли інженери обчислювали логарифмічні лінійки ... Такі проекти зазвичай беруться інститутами з архівів, трохи "зачісуються" і демонструються як нові і, більше того , як догма.

Ті китайці, як правило, роблять EPC (Інжиніринг + Проект + Будівництво), проект під ключ. У цьому випадку оптимальним буде надання Технічних завдань та Технічних вимог до будівництва з чіткими вимогами до якості, гарантії тощо. Замовник також повинен надати геологічні та метеорологічні дані, земельні ділянки, необхідні дозволи і все. І оголосить стартовий бюджет тендеру. І критеріями повинна бути не 100% ціна, а також якість. Якщо будувати мости за найнижчими цінами ... краще продовжувати користуватися старим мостом, побудованим за часів монархії. Він залишиться довше», - йдеться у зауваженнях.

Проте у відповіді замовника - Служби автомобільних доріг у Полтавській області - серед іншого йдеться, що ця вимога учасника, є такою, яка як така, що суперечить нормам чинного законодавства, не підлягає задоволенню і відхиляється.

Нагадаємо, Укравтодор оголосив тендер на будівництво мосту у Кременчуці

 Проект мосту через Дніпро в районі Горішніх Плавнів дратує Малецького

Нагадаємо, Прокинулися: влада Кременчука перед виборами згадала, що Крюківський міст аварійний та почала стукати у всі двері

Перед виборами: у жовтні втілюватимуть перші практичні кроки з будівництва нового мосту через Дніпро у Кременчуці

 

 

Світлана Павленко

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Якщо Ви знайшли помилку в тексті, виділіть слово, натисніть CTRL + Enter і відправте повідомлення в редакцію

Інші новини

Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Ми в Telegram

Підписатися