
Абонентів просять оплачувати газ онлайн.
У газопостачальній компанії «Нафтогаз» намагаються впоратися з небаченим одномоментним збільшенням клієнтів та вчасно розсилати платіжки. Але досі компанія має проблеми з оперативністю. Про це повідомляє сайт «На пенсії».
На обслуговування до «Нафтогазу» у травні перейшли понад 12 млн 300 тис клієнтів і лише 546 тис. з них розраховуються з компанією через особистий кабінет або чат-боти, решті 11 млн 700 тис клієнтів доводиться розсилати паперові платіжки.
У компанії не виходить вчасно розсилати паперові платіжки, тому вони звертаються до клієнтів із проханням оплачувати газ онлайн.
«Це просто зробити в особистому кабінеті та чаті GASUA у Viber, Telegram та Facebook. Не чекайте паперового рахунку поштою, оплачуйте газ онлайн», – переконують у компанії.
Зробити це можна:
- в особистому кабінеті my.gas.ua
- чаті Viber https://chats.viber.com/naftogazpostach
- чаті Telegram https://t.me/GASUA_bot
- чаті Facebook: http://m.me/NaftogazGasSupply
Також йдеться про те, що у «Нафтогазі» не приховують і саботаж з боку облгазів, яких позбавили функцій продажу газу населенню. Однак їм залишили функцію транспортування газу, і вони мають визначати обсяги блакитного палива, які було доставлено споживачам від «Нафтогазу». Натомість не рідко посилають платіжки або з нулями, або з цифрами «зі стелі».
За матеріалами «На пенсії»