
Новий кол-центр Полтавського обласного ТЦК та СП працює за номером: +380660328924.
У територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки створили колл-центр.
Про уточнення та скарги на ТЦК відомо з допису Полтавського обласного територіального центру комплектування та соціального комплектування від 23 червня:
«Ми прагнемо побудувати якісну систему зворотного звʼязку та оперативно реагувати на будь-які проблемні питання, що стосуються роботи районних та об'єднаного міського ТЦК та СП Полтавської області», – пишуть військові.
Новий кол-центр Полтавського обласного ТЦК та СП працює за номером: +380660328924. На думку ТЦК, залучення номера мобільного зв'язку допоможе оперативніше відповідати на дзвінки та ухвалювати рішення щодо скарг.
За цим номером можна звертатися тим, хто зіштовхується з можливими протиправними діями військовослужбовців й лишити скарги на ТЦК. Також цей номер для тих, хто має питання щодо мобілізації та військового обліку.
Для розв'язання питань на вищому рівні працює гаряча лінія Командування Сухопутних військ ЗС України: 0 800 301 937.
ЗМІСТ писав, що оновити дані в ТЦК можна попередньо записавшись до електронної черги. Зараз цей сервіс працює в тестовому режимі, тому паузу під час повітряних тривог в черзі не передбачили.
Нагадаємо, що до територіальних центрів комплектування області приходять переважно для отримання відстрочки або бронювання від військової служби.
Ситуація з великою кількістю відстрочок та бронювань відбувається по всій Україні, зокрема й на Полтавщині. Підстави для надання відстрочки не змінилися, але порядок надання дещо змінений. Відтепер для розгляду відстрочки створюватимуть комісію, яка складатиметься з голови – начальника районного ТЦК та СП та членів комісії.
Після вивчення даних військовозобов’язаного, комісія ухвалюватиме рішення про надання відстрочки або відмовлятиме у її отриманні. Про результати заявнику повідомлятимуть телефоном або надсилатимуть відповідь на електронну пошту.