
Знову смугастих відправляють Дніпром.
16 серпня на вантажному причалі філії «Голопристанська» ТОВ СП «НІБУЛОН» відбудеться завантаження несамохідного судна компанії 400 тоннами стиглих і смачних херсонських кавунів, зібраних з полів місцевих господарств.
Про це повідомили на сторінці в Фейсбуці ТОВ СП «Нібулон»
Уже наступного тижня несамохідне судно NBL-90 у супроводі буксира модернізованого проєкту 121М «Нодарі Чантурія», спущеного на воду в червні 2017 року під іменням відомого миколаївського суднобудівника, прибуде до перевантажувального термінала компанії у Переяславі-Хмельницькому. Саме звідси солодку ягоду вже доставлятимуть у столичні супермаркети.
Це вже третій рік поспіль смачні кавуни Херсонщини відправляються до Києва безпосередньо нібулонівським флотом.
«НІБУЛОН» виступає за те, щоб перевезення фруктової та овочевої продукції водою відбувалось на постійній основі, а не було лише поодиноким явищем. Зважаючи на те, що компанія на безоплатній основі надає для завантаження/розвантаження кавунів у Голій Пристані та Переяславі-Хмельницькому відповідно свої причали, а також необхідну техніку, вартість кінцевої доставки продукції за 1 кг зменшується майже вдвічі. Але для того, щоб такі перевезення насправді стали беззбитковими, необхідно створити конкурентні умови для перевізника порівняно з іншими видами транспорту. Зокрема, зняти надмірне податкове навантаження на український внутрішній водний транспорт, що і заважає повноцінному розвитку вантажного судноплавства на внутрішніх водних шляхах. Йдеться про акцизний податок на пальне, плату за розведення та/або підіймання ферм мостів; плату за проходження шлюзами Дніпровського каскаду; рентну плату за спеціальне використання води. Тільки скасування таких платежів дозволить зробити водний транспорт конкурентноспроможним порівняно із залізничним та автомобільним», - йдеться повідомлення.
Нагадаємо, Кияни не дуже нападають на "кавуни з баржі".
В 2018 році ми писали: баржа з кавунами вже в дорозі: у п'ятницю чекаємо в Кременчуці.
Світлана Павленко