Кременчуцька газета
Середа, 21 Лютого 2024
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube threads telegram

Ви є тут

Про нас

«Кременчуцька газета» — має паперову версію, яка виходить щочетверга та новинний сайт kg.ua.

У редакції, яку очолює Олег Булашев, працює група незалежних журналістів. Олег Булашев є засновником ТОВ «Кременчуцька газета» та кінцевим  бенефіціарним власником даної юридичної особи.

Редакція «Кременчуцької газети» ставить собі на мету оперативно інформувати читачів про актуальні події в Кременчуці, районі, Полтавській області та Україні.

Ми надаємо різні точки зору на суспільно важливі проблеми і шукаємо шляхи їхнього розв’язання.

Зазначимо, що інформація, яку публікує сайт kg.ua є власністю kg.ua. Будь-яке копіювання, у т.ч. окремих частин текстів чи зображень, публікування і ре публікування, передрук чи будь-яку наступне поширення iнформацiї kg.ua, в якій би формі та яким би технічним способом воно не здійснювалося, суворо забороняється без попередньої письмової згоди з боку kg.ua

Журналісти «Кременчуцької газети» працюють, грунтуючись на принципах: незалежності, об'єктивності, оперативності.

Редакція не несе відповідальності за зміст інформації, що публікується на правах реклами.

Редакція не завжди поділяє погляди авторів окремих публікацій.

 

Редакційні принципи редакції «Кременчуцька газета»

1. Незалежність

1.1. Журналіст має ставитися до всіх подій, компаній і людей з однаковим скептицизмом. Головний критерій у виборі тем для висвітлення — цінність для читача. Цим же принципом керуємося і в підборі спікерів, кількості експертних коментарів. Ніхто не має права вимагати особливого ставлення до себе. Це стосується зокрема й рекламодавців та «цінних джерел інформації». 

1.2. При написанні статті віддаємо перевагу якості над оперативністю, але й не нехтуємо останньою. Якщо подія резонансна, але потребує додаткового розкриття за допомогою третіх осіб, даємо короткий синопсис на сайті, а згодом подаємо вже пропрацьований матеріал. 

1.3. Журналіст має уникати будь-яких зв'язків, грошових чи негрошових, які можуть впливати на об'єктивність його роботи або хоча б створювати таке враження.

1.4. Журналіст зобов'язаний повідомити головному редактору про будь-які обставини, які можуть вплинути на об'єктивність його матеріалів або створити таке враження.

2. Об'єктивність і обґрунтованість

2.1. Будь-які твердження, висновки або оцінки, які дає журналіст, повинні бути підтверджені або фактами і цифрами, або думками експертів. Експерти повинні бути компетентні і незалежні (наприклад, інвестиційні аналітики, юристи, офіційні представники держорганів або учасники того ринку, про який йде мова, не причетні до подій, про які йде мова в статті, і не порушені ними). Обставини, які впливають на об'єктивність експерта, повинні бути чітко позначені в статті. Оціночні висловлювання «лідирує», «кращий» і подібні повинні бути обґрунтованими. Повинно бути зрозуміло, з чиєї точки зору або за якими параметрами хтось або щось «краще» за інших.

2.2. Обов'язково давати всім зацікавленим сторонам будь-якої події або конфлікту можливість висловитися.

3. Робота з джерелами

3.1. Потрібно уникати використання неназваних джерел. Якщо джерело не дозволяє посилатися на нього, потрібно пояснити читачеві, чому ми можемо йому довіряти. Журналіст повинен домагатися права на максимально конкретне посилання. Поступки в плані анонімності, якщо вони неминучі, робляться обережно. Якщо людина хоче залишитися анонімною, він повинна мати вагому причину. Ця причина повинна бути обговорена з редактором і за можливості пояснена в самій статті. Якщо у джерела є якісь зв'язки, які могли вплинути на його думку чи позицію, вони теж повинні бути чітко описані в статті. Неназване джерело ні в якому разі не може здійснювати «наїзд» на своїх конкурентів або коментувати репутацію іншої людини або організації. Факти, отримані від неназваних джерел, повинні бути якомога докладнішими і за можливості підтверджені іншим джерелом, не афілійованим з першим. Журналіст завжди повинен бути здатний назвати редактору ім'я людини, з якою він говорив, навіть якщо це ім'я не може бути опубліковано в газеті. Редактор має право вимагати, щоб кореспондент назвав йому це ім'я в конфіденційній бесіді (з умовою, що більше нікому воно названо не буде).

3.2. Журналіст ніколи не повинен обіцяти джерелу або кому-небудь ще, що його інформація буде опублікована в певний час або в певному виді. Редакція завжди має право зняти або змінити будь-яку статтю.

3.3. Журналіст повинен попереджати співрозмовника про те, що веде диктофонний запис розмови.

4. Робота з фактами

4.1. Звірка цифр і прізвищ — першочерговий обов'язок кореспондента. Кореспондент повинен також перевірити всі таблиці та графіки, якими супроводжується стаття, після роботи дизайнера.

4.2. Будь-які фактичні помилки повинні бути виправлені якомога швидше. Суть будь-якої поправки полягає в тому, щоб донести точну, правдиву інформацію до читача. 

4.3. Репортери та редактори не повинні відбиватися, коли надходять скарги про неточності в опублікованій інформації. Ми тільки намагаємось з'ясувати, до чого відноситься скарга — до фактичних помилок або до загального тону статті. Якщо мають місце помилки, то потрібно знову виконати репортерської роботу: детально з'ясувати справжній стан справ. Якщо немає неточностей, то можна тільки запропонувати незадоволеному написати лист в редакцію.

4. 4. Якщо скарга надходить від адвоката або хто-небудь погрожує звернутися до суду, потрібно негайно повідомити про це головному редактору.

4.5. Журналіст ніколи не повинен боятися суду в тих випадках, коли інформація правдива і бездоганно викладена. Журналісту слід ознайомитися з законом про ЗМІ і пам'яткою про захист честі і гідності.  

5. Реклама

5.1. «Кременчуцька газета» не публікує «джинси» та немаркованих рекламних матеріалів.

5.2. Матеріали, позначені написом "На правах партнерства" опубліковані на комерційній основі.

 

Адреса редакції: Україна, 39600, Полтавська обл., місто Кременчук, вул. Старшого лейтенанта Кагала, 45 ( колишня вулиця Першотравнева), будинок 45

Електрона адреса редакції: [email protected]

Електрона адреса головного редактора: [email protected]

Електрона адреса відділу реклами:  [email protected]

Телефон редакції:  0536-74-15-11, +38(067)-530-87-97

Телефон відділу реклами: +38(067)-531-76-79

 

"Кременчуцька газета" в соціальних мережах!
Будьте нашими підписниками... і одними з перших дізнавайтесь, що відбувається в Кременчуці та на Полтавщині, а також про резонансні події в Україні.
Не втрачайте шанс читати «гарячі» і цікаві новини першими!
Підписуйтесь на нас:  

Facebook: https://www.facebook.com/Kremenchukgazeta
Instagram: https://www.instagram.com/kg.ua/
Telegram: https://t.me/kgua_news

Мережа Х: https://twitter.com/kremgazeta

Youtube  - канал: https://www.youtube.com/channel/UCGc0Zq1tSl_iLofSwuVToxA/videos?view_as=subscriber

Мережа threads: https://www.threads.net/@kg.ua

З повагою, Олексій Орлов
керівник відділу маркетингу та реклами,
"Кременчуцька Газета"
тел.: 067-531-76-79
сайт: kg.ua
 
 
Афиша Кременчуга
Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.

Ми в Telegram

Підписатися