
У нелегкі часи для України нові виклики були поставлені й перед бізнесом. Головною метою у нових реаліях стає підтримка економіки та забезпечення нормальних умов життя тилу. Саме у зв'язку з цими завданнями мережа магазинів побутової та електротехніки ELDORADO.ua повернулася до роботи вже через кілька днів після початку бойових дій.
Про компанію
Компанія входить до числа найбільших українських рітейлерів. Головний офіс розташований у Києві, штат співробітників налічує понад 5000 осіб. Компанія була відзначена, як один з найпривабливіших роботодавців країни у 2020 році. А у 2021 році посіла 56 рядок рейтингу 100 найбільших приватних компаній України за версією журналу Forbes. Докладніше про ці та інші нагороди Ельдорадо написано у Вікіпедії.
Компанія, яка розпочала свою роботу у 1999 році, відокремилася від закордонних партнерів і стала повністю українською у 2013 році. До початку військових дій мережа магазинів включала 120 торгових точок у 50 містах України. Окрім цього, з 2007 р. діє власний інтернет-магазин Eldorado.ua.
З 2017 року рітейлер став спонсором величезної кількості соціальних проєктів в Україні. Найяскравішими серед них є закупівля хірургічного обладнання для інституту Амосова, співпраця з Червоним Хрестом, фінансування соціальних, наукових та технічних програм в Україні.
Робота у воєнний час
Компанія була змушена призупинити роботу у зв'язку із запровадженням воєнного стану на території України. Проте вже 28 лютого у деяких регіонах країни магазини відновили роботу. Вони були переведені на індивідуальний графік для забезпечення безпеки співробітників та клієнтів. Число магазинів, що працюють на сьогодні перевищує 60 одиниць. У містах, які звільняють ЗСУ, наскільки це можливо за даних умов, також відновлюється робота магазинів.
Ознайомитись з повним переліком мережі точок продажів, що працюють у тому чи іншому регіоні на цей час, можна на сайті компанії. Усі вони функціонують виключно у режимі самовивезення покупок. Видача замовлень здійснюється у спеціальних пунктах, організованих у зоні при магазинах.
Доставлення замовлень власним транспортом і служба підтримки клієнтів продовжує роботу у звичному режимі.
Функціонування інтернет-магазину
Асортимент, представлений на майданчику, також зазнав оптимізації. Проаналізувавши актуальну ситуацію на ринку, компанія виявила основні потреби споживачів. У зв'язку з цим було ухвалено рішення збільшити постачання мобільних телефонів, планшетів, а також зарядних пристроїв та містких портативних батарей. Активно опрацьовується логістика доставлення цих девайсів до роздрібних магазинів мережі.
Оформлення покупки на сайті інтернет-магазину має кілька переваг:
-
можливість вивчити усі характеристики товару;
-
наявність у картках товару детальних фото;
-
відгуки реальних покупців;
-
можливість порівняння кількох товарів;
-
лише оригінальна продукція.
Оформити замовлення можна в один клік, а у разі виникнення запитань скористатися допомогою служби підтримки. Для постійних клієнтів продовжує працювати послуга з бонусними балами.
За останніх 5 років корпорація стала спонсором колосальної кількості соціальних проєктів в Україні. Найбільш знаковою серед них є співпраця з Червоним Хрестом, закупівля хірургічного обладнання для інституту Амосова, фінансування соціальних, наукових та технічних програм у країні.