У рамках корпоративної школи жінок вчили впевненості та давали зрозуміти, що вони мають однакові з чоловіками права на кар’єрний розвиток і самореалізацію.
Гірнича компанія Ferrexpo з активами в Україні, яка пройшла лістинг на Лондонській фондовій біржі, створила на Полтавщині навчальну платформу для майбутніх лідерів Femunity Teens – ініціатива працює вже другий рік поспіль. Про це повідомляє Gmk.center.
Проєкт, як підкреслили в компанії, не призначений лише для дітей співробітників Ferrexpo, він спрямований на локальні громади. Учасниками Femunity Teens є підлітки віком від 13 до 17 років.
Ferrexpo почала впроваджувати принципи інклюзивності та гендерної рівності ще у 2016 році. Більш системно програмою стали займатися декілька років згодом, залучивши до неї співробітників, консультантів та менеджмент. Однією з цілей стало посилення жіночого лідерства у компанії. Для цього запустили корпоративну школу Ferrexpo – Femunity, у рамках якої жінок вчили впевненості та давали зрозуміти, що вони мають однакові з чоловіками права на кар’єрний розвиток і самореалізацію.
Одним із поштовхів до створення Femunity Teens став зворотний зв’язок від випускниць школи жіночого лідерства, які щороку ділилися, що воліли б отримати таку інформацію раніше.
Окрім того, Любов Козюра, одна з учасниць Femunity та менеджерка з різноманіття та інклюзивності компанії, розповіла: завдяки доньці-підлітку зрозуміла, що запит на такі знання є не тільки у дорослих.
Третьою складовою масштабування проєкту стала ініціатива випускниць перших трьох курсів. Наприкінці 2022 року вони об’єднались у групу, яка поставила за мету передати отримані у школі знання та створити навчальну програму для підлітків, слоганом якого стала фраза «Розвивайся сама – розвивай інших».
Двадцять випускниць почали готуватись до викладання, адже ніхто з них на той час не був сертифікованою тренеркою – вони вчилися розробляти тренінги, працювати з аудиторією.
«Щоб зробити цікавий курс, ми провели дослідження серед підлітків, аби визначитись, які теми будуть для них корисними та цікавими. Кожна з майбутніх викладачок обрала тему, яка їй найближча. Через пів року підготовки, у червні 2023 року, ми стартували», – зазначає Ірина Каут, HR-менеджерка Полтавського ГЗК Ferrexpo.
Базовими стали тренінги з лідерства, профорієнтації, самооцінки, емоційного інтелекту, сексуального виховання, різноманіття та інклюзивності, тайм-менеджменту, емоційного інтелекту і фінансової грамотності. У 2024-му додалися лекції з турботи про тіло та спіральної динаміки розвитку.
Після розробки програми тренінгів для залучення підлітків – дівчат та хлопців, для комунікації обрали широке коло методів: оголошення у школах, чати, соцмережі, внутрішні канали.
У 2023 році на програму подалося 150 юних претендентів, з яких було прийнято 54 учасники. Цього року конкурс становив дві людини на місце, до курсу потрапили 50 підлітків. Обмеження на кількість, встановили, аби тренінги проходили ефективно, і кожен учасник та учасниця отримували необхідну увагу.
Вікову категорію обирали з урахуванням того, що у проєкті розглядаються такі теми, як сексуальне виховання, про які слід говорити, досягнувши певного віку.
Femunity Teens став не тільки потужним освітнім майданчиком, а ще й спільнотою, яка обʼєднала однодумців. Однією з мотивацій для підлітків взяти участь у проєкті є пошук нових друзів, і ця можливість реалізується. Окрім того, у 2024 році десять юних випускників з торішнього потоку долучились до команди організаторів, щоб проводити свої тренінги як рівні для рівних.
Організатори проєкту не приховують, що ціль – вийти за межі Горішніх Плавнів та Полтавщини, масштабувавши ініціативу на всю Україну.
Нагадаємо, що Ferrexpo впровадила низку заходів для заохочення професійного та особистісного зростання співробітниць. У компанії переконані, що різноманіття в колективі дозволяє враховувати найменші нюанси в кожному проєкті.
Ferrexpo вкотре визнана найкращим роботодавцем серед гірничо-металургійних компаній України
За матеріалами джерела