Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

HORISHNI PLAVNI: у місті створюють свій бренд


8 августа 2019 14:15

Роботу над маркетинговою стратегією планують завершити у січні 2020 року.

6 серпня у виконкомі міської ради стартувала робота зі створення бренду Горішніх Плавнів. Він має підкреслити унікальність міста, підвищити його конкурентоспроможність, інвестиційну та туристичну привабливість. Про це йдеться на сайті Горішньоплавнівської міської ради.

Фахівці Проекту ПРОМІС на засіданні робочої групи з розробки маркетингової стратегії містапрезентували дорожню карту розробки маркетингової стратегії міста Горішні Плавні, що складається з двох етапів: 
1 етап - позиціонування міста;
2 етап - маркетингова комунікація. 

Робоча група вивчила особливості маркетингу та брендингу міст, обговорила проблемні питання позиціонування Горішніх Плавнів у сучасних умовах, визначила цільові аудиторії стратегії і невикористані ресурси для формування іміджу міста. 

Роботу над маркетинговою стратегією планують завершити у січні 2020 року за результатами спільних засідань.

 

 

Антоніна Озерна
 

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться