Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Вторник, 19 Февраля 2019 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Електрифікація дільниці «Потоки – Золотнишине»: вигода для ГЗК та можливість відкриття пасажирського сполучення з Горішніх Плавнів

 

6 сентября 2018 14:20

Фоторепортаж, як сьогодні у Горішніх Плавнях високі гості пустили перший потяг на електротязі.

Сьогодні, 6 вересня, зі станції Золотнишине (Горішні Плавні) відправився перший поїзд на електротязі, яким керував машиніст Артем Афонін. Це стало можливо завдяки електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине. Відтепер Укрзалізниця зможе забезпечити напрямок Полтава – Кременчук – Користівка – Знам’янка електротягою. Рух новою електрифікованою дільницею урочисто відкрили Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон, в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов та наглядова рада на чолі з її головою Шевкі Аджунером.

Під час святкових заходів Володимир Кістіон подякував залізничникам за проведені роботи з електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине, а також побажав Укрзалізниці побільше таких важливих і перспективних проектів. За його словами, сьогодні Україна за обсягами електрифікації колій випереджає Польщу й Румунію, і до 2020 року поставлено завдання довести рівень електрифікації Української залізниці до рівня розвинутих європейських країн, зокрема таких, як Австрія, Німеччина та Франція. Це дозволить Україні збільшувати вантажопотоки.

«Завдання – протягом двох років довести обсяг електрифікованих дільниць не менш як до 54 %, а це дасть можливість суттєво підвищити потенціал нашої держави та нарощувати обсяги перевезень на міжнародних транзитних коридорах у сполученні Європа – Азія», – зазначив Володимир Кістіон.

Євген Кравцов повідомив, що електрифікація дільниці Потоки – Золотнишине – це початок масштабного відновлення електрифікації залізничної мережі України, яка не проводилася вже майже 6 років.

 «Сьогодні ми відкриваємо першу за останні шість років електрифіковану дільницю. Може, не найбільшу в історії Української залізниці, але точно знакову», – зазначив Євген Кравцов.

Голова наглядової ради Укрзалізниці Шевкі Аджунер наголосив на важливості державної підтримки в реалізації таких стратегічних інфраструктурних проектів, які сприяють покращенню ефективності не лише Укрзалізниці, а й усіх компаній, які працюють у цьому регіоні.

«Такі проекти сприяють швидкому розвитку економіки та конкурентоспроможності нашої країни, тому ми будемо й надалі активно працювати над новими проектами», – сказав Шевкі Аджунер.

Як заявив на урочистостях губернатор Полтавщини Валерій Головко, електрифікація дозволить пустити до Горішніх Плавнів електричку і тим самим вже наприкінці 2018-початку 2019 року з’єднати місто пасажирським сполученням з Кременчуком та Полтавою.

Як повідомив ЗМІ керівник Південної залізниці Микола Уманець, щоденно на дільниці Потоки – Золотнишине курсує понад 10 поїздів, у тому числі з продукцією Полтавського гірничо-збагачувального комбінату – одного з основних експортоутворюючих підприємств країни. Завдяки електрифікації Укрзалізниця скоротить витрати на організацію перевезень, зменшить викиди в навколишнє середовище, прискорить доставку вантажів, адже не витрачатиметься час на заміну локомотивної бригади та електровоза на тепловоз. Окупність проекту складе близько 5 років.

Голова правління «Полтавського ГЗК» Віктор Лотоус заявив ЗМІ, що електрифікація надасть підприємству змогу збільшити відправлення продукції у середньому на 5% на рік. Тим більше це питання стане у найближчий час дуже актуальним, бо Полтавський ГЗК планує через два роки суттєво збільшити обсяги виробленої продукції.

Зазначимо, що роботи з електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине розпочато в лютому 2018 року. Вартість робіт склала близько 204 млн грн. Усі роботи залізниця виконала за власні кошти. У ході електрифікації на дільниці було встановлено: 463 опори контактної мережі, 53 жорсткі поперечки, 71 анкер, 176 фундаментів. Змонтовано 284 консолі, 622 шт. кронштейнів і надставок, а також 27,820 км несучого тросу та контактного проводу, 26,61 км лінії ДПР та 21,310 км живлячого фідера.

 

Олег Булашев 

 

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

 

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться