
Корисна інформація.
Протягом останніх півтора місяці до нас звертаються споживачі ПрАТ «Кременчукгаз» із питанням: чому в інтернет-банкінгу Приват24 в платіжці за комунальні послуги міститься дві ідентичні послуги? Йдеться про «Плату за спожитий газ» і «ГазНафтогаз». Суми нарахувань здебільшого співпадають, але є випадки, коли вони різняться. Подекуди споживачі скаржаться, що не можуть розібратися, що це за послуги, а дехто, не з’ясувавши, сплачує обидві послуги.
Як пояснила заступниця начальника Департаменту обліку природного газу ПрАТ «Кременчукгаз» Світлана Скрипніченко, наші фахівці відповідають за збір даних щодо обсягів спожитого газу. Щомісяця з 1 по 5 число включно ми приймаємо показники індивідуальних лічильників газу побутових споживачів. До 8 числа місяця опрацьована інформація розміщується на всеукраїнській платформі. Згідно цих даних постачальники природного газу здійснюють нарахування кожному зі споживачів. Постачальник сам обирає спосіб доставки до споживача цих рахунків (роздруковані на папері квитанції/повідомлення на електронну пошту/рахунки в інтернет-банкінгу тощо).
"Для того, щоб з’ясувати, за яку послугу споживач природного газу отримав нарахування, слід звернутися до постачальника – в даному випадку, до «Нафтогазу». Можна також проконсультуватися у фінансовій установі, інтернет-банкінгом якої ви користуєтесь.Щодо нарахувань, які споживачі отримують від ПрАТ «Кременчукгаз», то вони позначені у платіжці як «Газорозподіл» - це оплата за те, що ми слідкуємо за безперебійним та безпечним газорозподілом у зоні обслуговування підприємства, обслуговуємо та ремонтуємо газопроводи і технологічні об’єкти на цій території, підтримуємо тиск у мережах, оперативно виїжджаємо на аварійні випадки, обліковуємо обсяги газу і виконуємо ще багато функцій у галузі експлуатації мереж. Щомісяця ця сума однакова для одного й того ж споживача, але різна у кожного зі споживачів, бо визначається вона раз на рік, залежно від використаного окремим споживачем газу за попередній рік", - йдеться в повідомленні.
Питання, які виникають з газорозподілу можна задати фахівцям Центру обслуговування споживачів через вайбер - +380675047816.
За матоеріалами ТОВ "КГ ГРУП"