
Віртуальний помічник допоможе отримувати корисну інформацію.
Кременчуцький Центр надання адміністративних послуг уже давно задає нові віяння у сфері обслуговування. Про це повідомляють на Фейсбук-сторінці закладу.
Додається, що електронні сервіси та інструменти, які впроваджені у щоденну роботу, в рази облегшують і пришвидшують надання адміністративних послуг містянам.
Днями ЦНАП презентував новинку: телеграм бот Кременчуцького ЦНАП.
Віртуальний помічник стане у нагоді для:
- реєстрації в електронну чергу;
- можливості повідомити про очікування в холі;
- відстеження статусу заявки;
- скасування свого талона електронної черги;
- оцінки рівня обслуговування.
Телеграм бот доступний за посиланням https://t.me/CNAP_KremenBot
Розробниками сервісу стали спеціалісти управління цифрового розвитку ЦНАП спільно з фахівцями комунального підприємства «Міськоформлення».
Олена Сінтюріна