Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Воскресенье, 26 Января 2020 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

Найбільший експортер України "Полтавський ГЗК" просить міністра інфраструктури Криклія розібратися, чому українська інфраструктура досі недоступна вітчизняним виробникам

 

5 декабря 2019 18:20

Іними словами після рішення міністра у суботу надати перевагу вітчизняним підприємствам щодо доставки вантажів у порти, хтось з підопічних міністра інфраструктури зневажає його позицію, чи можливо міністр "розводить" українських виробників?

 

Чому українська інфраструктура недоступна українським виробникам, а російський транзит так люблять чиновники? Це питання ще чотири місяці тому задали представники найбільшого експортеру України - керівники "Полтавського ГЗК" керівництву міністерства інфраструктури.

Тоді вони повідомили, що залізницею першочергово з Росії перевозяться транзитні вантажі і порти України її відвантажують, а вітчизняні виробники стоять на запасних шляхах.

З першого звернення українських виробників минуло вже чотири місяці і ось минулої суботи на нараді за участю вітчизняних виробників з’явилося світло в кінці тунелю. Міністр інфраструктури Владислав Криклій прийняв рішення надати перевагу українським виробникам залізорудної сировини замість російського транзиту. Але, схоже, не все так просто і підопічні міністра не поділяють його позицію та намагаються надати перевагу російському транзиту.

"Незважаючи на суботню нараду, на якій було прийнято рішення зменшити у грудні місяці об'єми транзитних вантажів, які проходять через ДП МТП "Южний" з 240 тис т до 40 тис т, сьогодні зранку знову спостерігається тенденція до збільшення об'ємів транзитних вантажів через порт "Южний" у грудні місяці за рахунок зменшення місячних об'ємів відвантаження окатишів ПрАТ "Полтавський ГЗК".

Повідомляємо Вам, що у грудні місяці на порт "Южний" на 21-25.12.2019 р.вже номіноване судно Iron Destiny для вивезення з порту залізорудних окатишів виробництва ПрАТ "Полтавський ГЗК" об'ємом 96000 т. у свою чергу, необхідний об'єм окатишів для завезення у порт у грудні складає 110 000 т.

13.11.2019 року комбінатом на грудень місяць було заявлено основний план об'ємом 200 000 т для відвантаження окатишів на адресу ДП МТП "Южний". Станом на 5.12.2019 р. в АС Месплан Укрзалізниці узгоджено лише 7650 т.

Додатково, у грудні місяці, в АС Мезплан Укрзалізницею було дозаявлено два плани загальним обсягом 102 480 т. Плани все ще не узгоджені, але, в свою чергу, у АС Месплан Укрзалізниці сьогодні з'явилися додатково заявлені плани на російські транзитні вантажі об'ємом 200 000 т через порт "Южний" на грудень місяць.

Наполегливо просимо Вас чітко визначитися, якому з перевезень надати перевагу: транзитним вантажам або вантажу найбільшого експортера України ПрАТ "Полтавський ГЗК", та узгодити весь заявлений до перевезення об'єм на грудень місяць у АС Месплан Укрзалізниці".- про це сказано у листі заступника голови правління ПрАТ "Полтавський ГЗК" Дмитра Спатаря на ім’я міністра інфраструктури Владислава Криклія.

Іними словами після рішення міністра у суботу надати перевагу вітчизняним підприємствам щодо доставки вантажів у порти, хтось з підопічних міністра інфраструктури зневажає його позицію, чи можливо міністр "розводить" українських виробників?

Проте ще є і інше найбільш важливе питання: чому українська інфраструктура недоступна українським виробникам, а російський транзит так люблять чиновники. Тож, далі буде...

 

Олег Булашев

 

 

Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться