Не помітити неполадки з мотором складно, адже вони безпосередньо впливають на водіння авто. У випадку несправностей не варто втручатися в роботу двигуна самостійно, краще замовити його відновлення в автосервісах TurboSTO.
Як визначити поломку
Існує величезна кількість ознак, за якими можна розпізнати, що із силовою установкою не все гаразд. У різних випадках може знадобитися стандартний або капітальний ремонт двигуна для повноцінного відновлення агрегата. У більшості моделей робочий ресурс становить приблизно 150-250 тис. км пробігу.
Після завершення цієї цифри водій відчуває перші ознаки несправності ДВЗ. Це наступні симптоми:
- падіння потужності мотора, поява сторонніх звуків, особливо стуку, під час його роботи;
- нестабільна робота двигуна;
- зростання споживання масла й палива;
- постійний перегрів;
- зменшення тиску мастила.
Серед інших ознак поломки ー механічні ушкодження, накопичення газів у картері. За наявності подібних проблем потрібно звернутися в професійний автосервіс та зробити комп’ютерну діагностику. Ця послуга безкоштовна в автосервісах компанії TurboSTO.
Тестування двигуна проводять на спеціальних стендах, за допомогою яких визначають загальний стан агрегата. За допомогою діагностики вдається визначити загальний стан силової установки, побачити її слабкі місця та встановити точні причини несправностей. За результатами простіше розрахувати точну вартість робіт.
Особливості капітального ремонту різних видів моторів
Це досить складна процедура, яка передбачає відновлення характеристик силової установки до заводських показників. Вона включає обов’язковий демонтаж, розбирання та ретельне промивання агрегата. Це необхідно для того, щоб позбутися всіх сторонніх відкладень, бруду та візуально оцінити стан комплектуючих.
Капремонт обов’язково включає ендоскопію, яка проводиться приблизно 15-20 хвилин. Ця процедура потрібна для визначення стану циліндрів. Капітальний ремонт потребує професійного досвіду та наявності спеціального обладнання, а також деталей, що можуть знадобитися замість зношених.
Як проводиться ремонт бензинового двигуна
Коли власник авто звертається до працівників сервісу зі скаргами на некоректну роботу такого агрегату, його спочатку потрібно демонтувати. Після цього його розбирають, щоб візуально оцінити стан усіх деталей, із яких він складається. Розбирання може проводитися за тією чи іншою технологією залежно від комплекції моделі.
Наступний етап після розбирання ー це миття двигуна. Цей процес передбачає не тільки очищування комплектуючих, а й їхню обробку під тиском для видалення всіх сторонніх відкладень та бруду. Після цього майстер має можливість візуально оглянути всі елементи, оцінити правильність їхніх геометричних параметрів.
Одним із найважливіших етапів ремонту є дефектування колінчастого валу. У процесі може виявитися, що поломки занадто серйозні та установка не підлягає відновленню. В такому випадку фахівець порекомендує замінити двигун. Якщо ж його характеристики можна повернути, проводять наступні роботи:
- шліфування блоку циліндрів, фрезерування ГБЦ;
- встановлення нових клапанів, розподільчого валу, напрямних втулок;
- заміну прокладки головки блоку циліндрів.
За потреби можуть проводитись інші роботи ー їхній перелік визначають за результатами діагностики.
Ремонт дизельного двигуна
Це ще більш складна та скрупульозна процедура, ніж у випадку з бензиновою установкою. Вона також передбачає діагностику та розбирання агрегата разом із його дефектуванням. У процесі потрібно обов’язково замінити зношені деталі, а також провести ремонт колінчастого валу й відновити (або замінити) поршневу групу.
Стандартний або капітальний ремонт двигуна не буде проблемою, якщо звернутися до сервісу TurboSTO. Тут завжди надають повний комплекс робіт в одному місці й мають у наявності всі необхідні деталі для заміни. Записатися на діагностику зручно онлайн безпосередньо на сайті компанії.