Кременчугская газета
Kremenchuk, Poltava Oblast, Ukraine
Суббота, 19 Октября 2019 года
Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube

Вы здесь

"Рогатих" буде більше, ціна проїзду дорожче і в мерії вирішутимуть, де їздитимуть тролейбуси: депутати затвердили нову програму (Доповнено)

 

24 апреля 2019 17:50

Щороку ціна на проїзд дорожчатиме на 50 коп.

Депутатам Кременчуцької міської ради сьогодні, 24 квітня, на сесії в мерії пропонували затвердити нову програму у сфері міського електротранспорту Кременчука на 2019 – 2028 роки.

Програму приймають на вимогу кредитного договору з Європейським Банком Реконструкції і Розвитку. Проект оприлюднили на сайті Кременчуцької міської ради.

Зокрема, довгострокового планування для Кременчуцького тролейбусного управління. Розробникою програми займається начальник відділу транспорту міськвиконкому Руслан Івашина.

Нова Програма заходів у сфері міського електротранспорту м. Кременчука на 2019-2028 роки передбачає збільшення обсягу кілометрів пасажиро-перевезень за рахунок подовження маршрутних ліній на правий берег р. Дніпра та підвищення ефективності використання тролейбусів.

Оскільки ціна на проїзд у місці Кременчуці є значно нижчою за собівартість послуг, у новій редакції Програми передбачається поступове підняття тарифу на проїзд (на 50 коп кожні 3 роки, починаючи з 2021 року). Тобто у 2021 році ціна на проїзд в "рогатому" транспорті може бути вже 5 грн.

Серед іншого, змінюються характер взаємовідносин між підприємством та міською радою із надання дотацій підприємству на надання оплати за замовлені послуги.

«Місто самостійно буде визначати мережу необхідних тролейбусних маршрутів, їх довжину, регулярність руху, тощо та сплачувати за конкретну роботу відповідні кошти. Договір про організацію надання транспортних послуг забезпечить фінансове стимулювання підприємства для покращення якості наданих послуг, а також дозволить відслідковувати якість таких послуг на основі чітко встановлених показників, за якими підприємство щомісячно буде звітувати перед виконавчим комітетом Кременчуцької міської ради. Це стосується регулярності руху, надійності обслуговування, якості водіння, чистоти транспортного засобу, тощо. Отже, відносини між міськвиконкомом та Кременчуцьким тролейбусним управлінням будуть прозорими та юридично обґрунтованими, а населення міста отримає більш якісні послуги з перевезень», - такі обіцянки на покращення транспортного обслуговування викладені в пояснювальній записці.

Відповідно до програми, яку пропонували затвердити депутатам, середньорічна кількість тролейбусів на лініях в 2019 році прогнозується на рівні 50 одиниць, в 2020 році та усіх наступних – 55 одиниць.

Додатково в 2020-2022 роках щорічно очікується зростання виручки на 3% за рахунок підвищення швидкості руху тролейбусів.

Для обчислення прогнозного обсягу необхідних фінансових ресурсів використовуються наступні макроекономічні показники: динаміка курсу Євро, індекс інфляції, індекс росту заробітної плати, індекс росту цін на електроенергію та індекс росту цін на паливо. Курс Євро закладено на рівні 35 грн за Євро, індекс інфляції – в межах 5-8% (згідно прогнозу НБУ), індекс росту заробітної плати – 9-14%, індекс росту цін на електроенергію – 8-11%, індекс росту цін на паливо – 7-11%.

Виконання Програми забезпечується трьома основними джерелами фінансування – отриманням залишку інвестиційних коштів ЄБРР протягом 2019 року, власними коштами підприємства та коштами міського бюджету. Власні кошти підприємства переважно формуватимуться за рахунок підписання Договору про організацію надання транспортних послуг з перевезень міським електричним транспортом, а також – за рахунок безпосереднього отримання виручки від наданих послуг. Кошти міського бюджету спрямовуватимуться на погашення та обслуговування кредиту ЄБРР, а також на співфінансування придбання автоматичної мийки.

Доповнено.

Сьогодні, 24 квітня, під час 36-ї сесії Кременчуцької міської ради депутат Олександр Плескун заявив, що він не зрозумів планів фінансування програми цьогоріч і які суми коштів необхідно винайти зараз на реалізацію програми.

Мер міста Віталій Малецький пояснив, що слід відшукати 53 млн грн, але партнери з банку розуміють, що цьогоріч програма буде фінансуватися в рамках бюджетних призначень 2019 року і такі кошти серед року ніде взяти, а наступного року кошти на програму дадуть.

«Зараз ми купуємо машиногодину і КТУ (Кременчуцьке тролейбусне управління) обслуговує по графіку. Чи то три пасажира, чи 150 - повезе»,- заявив мер.

«Так ми можемо прийти до того, що КТУ буде все одно, які суми привозити в ДЕПО наприкінці дня»,- сказав О.Роженко.

«Тут питання контролю. Можливо ми колись відмовимося від плати за проїзд у тролейбусі з електроною карткою кременчужанина»,- заявив мер.

«Коли таке буде?»,- поцікавився депутат.

«Це регуляторний акт. Це ще пів року вивчатиметься»,- відповів мер.

Депутат Микола Порицький заявив, що безкоштовний проїзд поки впроваджувати зарано, бо слід вивчити це питання, зробити повний контроль плати за пільговиків, за надання КТУ послуги.

Після сперечань на сесії Кременчуцької міської ради програма була затверджена.

Нагадаємопроект тролейбусних ліній на Раківку коштуватиме 1,2 млн грн і ним займуться кияни

У Кременчуці лише 40 відсотків пасажирів сплачують за проїзд в тролейбусах

12 млн грн в рік дотацій - і весь Кременчук їздить в тролейбусах безкоштовно

Читайте: Виконком визначив підприємство, що будуватиме тролейбусні лінії із центру Кременчука до Крюкова.

Дивіться: Онлайн-трансляція: ХХХVІ сесія Кременчуцької міської ради Полтавської області VІІ скликання 24 квітня 2019 року.

 

 

Світлана Павленко

Подпишись на нас

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Другие новости

Афиша Кременчуга
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Также вы можете добавить свой комментарий.

Мы в Telegram

Подписаться